Elevatorlake skrev:Det är forgeworld, då brukar det bli snyggt. Skevt, tjocka moldlines och miscasts men snyggtOhman skrev:*dräggel* Grymt snygga pickadoller !!
Allt det slipper jag! Har slipat alla mina delar så kan börja bygga i eftermiddag!
Elevatorlake skrev:Det är forgeworld, då brukar det bli snyggt. Skevt, tjocka moldlines och miscasts men snyggtOhman skrev:*dräggel* Grymt snygga pickadoller !!
Funderat något på hur du ska göra med magneter och liknande?Ohman skrev:Elevatorlake skrev:Det är forgeworld, då brukar det bli snyggt. Skevt, tjocka moldlines och miscasts men snyggtOhman skrev:*dräggel* Grymt snygga pickadoller !!
Allt det slipper jag! Har slipat alla mina delar så kan börja bygga i eftermiddag!

Det är olika för olika delar. T.ex hade jag tänkt måla insidan av huvudet innan jag limmar ihop det så jag kommer åt alla paneler etc ordentligt. Annars hade jag nog tänkt bygga ihop i hela kroppen ex skyddsplåtarna innan jag börjar måla den. Däremot ska jag nog provmåla några delar för att kolla färgsättningen, tekniker etc. innan jag gör fel på hela skiten på en gångPipkin skrev:Hoppas!
Hur mycket har du tänk bygga innan du börjar måla?

Kul att du gilla'rtPipkin skrev:Det är så att man blir tårögd.
Funderat på något skrev-banér? Jag är bra sugen på att försöka göra två stycken till Warhoundsen.
Hur lång tid brukar du sitta när du väl jobbar med Warlorden? För korta pass brukar inte ge så mycket tycker jag.