Neth_Oni's allt i allo blog

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
RUNE

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av RUNE »

Gillar Sourceren, ser verkligen ut som Chaos. :)

Ett stort plus till Tau:en, gillar färgschemat.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Användarvisningsbild
Styranimon

Inlägg av Styranimon »

Ja, Sourcerern var awesome!
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

tack o tack :)

Har spelat en massa matcher med nya codexen nu så håller på och funderar på vad jag ska måla upp för lista till bsk...

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Sådär, äntligen på gång igen efter några månader av inaktivitet. Har varken haft tid eller ork att vare sig måla eller spela sedan SM i december men nu så är jag på gång igen med 2 spelade matcher de senaste 2 veckorna och anmäld till linconturneringen och spenderade större delen av min fritid under veckan med att måla vidare på Tau som jag tänkte försöka ge mig på att måla till nämnd turnering! :)

Jag saknar för tillfället lite färger som gör att jag inte har kunnat gjort klart dem helt (det som fattas är highlights på det svarta, source lighting, squad markings/random märken i ljusblått och granatväskorna) men det ska fixas snart, under tiden visar jag en bild på vad som är gjort hittills och ska dra igång nästa grupp

Bild

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Finfina Tau det där.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Tackar :) Nu får vi väl se hur det blir, verkar som Tau kommer uppdateras i april och då är frågan om det kommer vara nya eller gamla boken som gäller på Lincon

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Tänkte att DFC med sin subkomp osv blir ett ypperligt tillfälle att inte bry mig så mycket om listan utan satsa på att armén ska se bra ut så kommer bli en liten blandkompott av Chaos och Tau med denna herre i spetsen:

Bild

Bild

Ja, jag vet att han inte har sin combi-bolter och vill folk klaga på det kan jag väl strunta i att skjuta då :P

Användarvisningsbild
LillePer

Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av LillePer »

Jävligt cool abaddon! (Han har faktiskt twinlinked stormbolter t.om. , har jag för mig)

daskad

Inlägg av daskad »

Chaos vet inte vad stormbolters är ;)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Tackar!

Klart de vet vad det är, men de anser väl att den gamla hederliga combiboltern är bättre ;)

Skriv svar