Ett stort plus till Tau:en, gillar färgschemat.
Neth_Oni's allt i allo blog
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Gillar Sourceren, ser verkligen ut som Chaos.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
- Styranimon
Ja, Sourcerern var awesome!
tack o tack 
Har spelat en massa matcher med nya codexen nu så håller på och funderar på vad jag ska måla upp för lista till bsk...
Har spelat en massa matcher med nya codexen nu så håller på och funderar på vad jag ska måla upp för lista till bsk...
Sådär, äntligen på gång igen efter några månader av inaktivitet. Har varken haft tid eller ork att vare sig måla eller spela sedan SM i december men nu så är jag på gång igen med 2 spelade matcher de senaste 2 veckorna och anmäld till linconturneringen och spenderade större delen av min fritid under veckan med att måla vidare på Tau som jag tänkte försöka ge mig på att måla till nämnd turnering! 
Jag saknar för tillfället lite färger som gör att jag inte har kunnat gjort klart dem helt (det som fattas är highlights på det svarta, source lighting, squad markings/random märken i ljusblått och granatväskorna) men det ska fixas snart, under tiden visar jag en bild på vad som är gjort hittills och ska dra igång nästa grupp

Jag saknar för tillfället lite färger som gör att jag inte har kunnat gjort klart dem helt (det som fattas är highlights på det svarta, source lighting, squad markings/random märken i ljusblått och granatväskorna) men det ska fixas snart, under tiden visar jag en bild på vad som är gjort hittills och ska dra igång nästa grupp

Tackar
Nu får vi väl se hur det blir, verkar som Tau kommer uppdateras i april och då är frågan om det kommer vara nya eller gamla boken som gäller på Lincon
Tänkte att DFC med sin subkomp osv blir ett ypperligt tillfälle att inte bry mig så mycket om listan utan satsa på att armén ska se bra ut så kommer bli en liten blandkompott av Chaos och Tau med denna herre i spetsen:

Ja, jag vet att han inte har sin combi-bolter och vill folk klaga på det kan jag väl strunta i att skjuta då

Ja, jag vet att han inte har sin combi-bolter och vill folk klaga på det kan jag väl strunta i att skjuta då
Neth_Oni's allt i allo blog
Jävligt cool abaddon! (Han har faktiskt twinlinked stormbolter t.om. , har jag för mig)
Chaos vet inte vad stormbolters är 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Tackar!
Klart de vet vad det är, men de anser väl att den gamla hederliga combiboltern är bättre
Klart de vet vad det är, men de anser väl att den gamla hederliga combiboltern är bättre