Neth_Oni's allt i allo blog
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Stormbolters är så mainstream... 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Long time no sea (eller var det see?
) Nu är jag tillbaka med lite mer fiskar. Ny codex och nya leksaker men jag har mest bara spelat men nu är det ett gäng turneringar som börjar krypa på mig så jag lär ta och öka farten med ommålandet av mina Tau, men först och främst nu har jag börjat måla på den första nya leksaken: Rip-off suit! Var nog det roligaste jag byggt på länge men fy tusan vad dryg den är att måla. Jag är nu klar med grunden, det som är kvar är high lights av det svarta, source lighting och lite fler mindre detaljer samt basen men det enda jag ska fixa nu innan nästa turnering är basen då jag har så mycket annat att måla också. Kanske att jag hinner måla klart han helt till "vsk" dock 


- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
- Inlägg: 11197
- Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
- Ort: Uppsala
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Ser riktigt bra ut robin.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Tackar tackar 
Nu ska jag bara försöka klämma in målandet av en halv armé på en vecka full av jobb. Men vad gör man inte för att försöka se bra ut när man kör över motståndet? ^^ (folk här hemma vill inte möta mina Tau längre...)
Nu ska jag bara försöka klämma in målandet av en halv armé på en vecka full av jobb. Men vad gör man inte för att försöka se bra ut när man kör över motståndet? ^^ (folk här hemma vill inte möta mina Tau längre...)
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
jäkligt coolt färgschema gillar det skarpt
ser dock sjukt pilligt ut att måla
ser dock sjukt pilligt ut att måla
/Kickern
