Neth_Oni's allt i allo blog

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Excessus »

Stormbolters är så mainstream... :P
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Neth_Oni »

Long time no sea (eller var det see? :P) Nu är jag tillbaka med lite mer fiskar. Ny codex och nya leksaker men jag har mest bara spelat men nu är det ett gäng turneringar som börjar krypa på mig så jag lär ta och öka farten med ommålandet av mina Tau, men först och främst nu har jag börjat måla på den första nya leksaken: Rip-off suit! Var nog det roligaste jag byggt på länge men fy tusan vad dryg den är att måla. Jag är nu klar med grunden, det som är kvar är high lights av det svarta, source lighting och lite fler mindre detaljer samt basen men det enda jag ska fixa nu innan nästa turnering är basen då jag har så mycket annat att måla också. Kanske att jag hinner måla klart han helt till "vsk" dock :)

Bild

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Röde »

Apnice!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av DHettNeck »

Ser riktigt bra ut robin.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Ismeno »

❤Very nice!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Neth_Oni »

Tackar tackar :)

Nu ska jag bara försöka klämma in målandet av en halv armé på en vecka full av jobb. Men vad gör man inte för att försöka se bra ut när man kör över motståndet? ^^ (folk här hemma vill inte möta mina Tau längre...)

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Neth_Oni »

Nu är riptiden ett steg närmare klar. Det enda jag kan komma på nu att det är kvar på den är att fixa guldet, kanske starkare hl på det blåa, småvapnena och en fallen fiende på basen (inte bestämt vad än men tänkte försöka sno en DE-warrior av Linus). :)

Bild

Max S
Inlägg: 400
Blev medlem: 18 jun 2012, 21:21

Inlägg av Max S »

Läcker gubbe. Skoj att se lite rymdvarelser.

Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Robert »

jäkligt coolt färgschema gillar det skarpt
ser dock sjukt pilligt ut att måla
/Kickern

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Neth_Oni's allt i allo blog

Inlägg av Ismeno »

Very nice!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Skriv svar