Tack för detIsmeno skrev:Dina demoner är som en explosion i en regnbågsflaggfabrik.....helt underbara!
Jörgens Demoner
Re: Jörgens Demoner
Riktigt skoj att träffas på GoB, hoppas vi ses på LinCon!
Stefan "Krak" Hedström
Absolut, det var riktigt trevligt.Stefan skrev:Riktigt skoj att träffas på GoB, hoppas vi ses på LinCon!
Jag bokar in det i kalendern så håller du en sovplats åt mej så blir det perfekt!
Duktigt snygg armé. Kul att spela mot när det är så snyggt.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kul att du tyckte det, och trevlig match var det med även om det blev förlust för mejHylander skrev:Duktigt snygg armé. Kul att spela mot när det är så snyggt.
Plats bokad!Jörgen skrev:Absolut, det var riktigt trevligt.Stefan skrev:Riktigt skoj att träffas på GoB, hoppas vi ses på LinCon!
Jag bokar in det i kalendern så håller du en sovplats åt mej så blir det perfekt!
Stefan "Krak" Hedström
Jörgen skrev:Kul att du tyckte det, och trevlig match var det med även om det blev förlust för mejHylander skrev:Duktigt snygg armé. Kul att spela mot när det är så snyggt.
VA!? VANN Hylander? Går det?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Så ni trodde jag vara borta va?!
Näe... ingen köpte ju min arme så vafasen tänkte jag jag målar väl klart min Lord of Change som låg och såg trist ut utan färg.
Blev ett målar maraton idag faktiskt, och andra försöket på lite NMM guld blev det med.
Ganska nöjd får jag väl säga, hatar fjädrar och sånt då jag inte gillar drybrush på dom, men a gör man
Så nu är ju frågan, ska man köpa fler demoner, och kanske kolla upp lite vad 7ed har för nya regler och hoppas på en GOB turnering ganska snart...hmm

Näe... ingen köpte ju min arme så vafasen tänkte jag jag målar väl klart min Lord of Change som låg och såg trist ut utan färg.
Blev ett målar maraton idag faktiskt, och andra försöket på lite NMM guld blev det med.
Ganska nöjd får jag väl säga, hatar fjädrar och sånt då jag inte gillar drybrush på dom, men a gör man
Så nu är ju frågan, ska man köpa fler demoner, och kanske kolla upp lite vad 7ed har för nya regler och hoppas på en GOB turnering ganska snart...hmm

Ja!!
Bra beslut, behåll och skaffa fler!
Ja det får nog bli att den får stanna kvar i min ägo.Kaptenen skrev:Ja!!