Haha..Elevatorlake skrev:Inte ofta man hör orden ripper, jesus och "för hårt fastlimmad" i samma sammahang
Captains Corner
Re: Captains Corner
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- Lottomannen
När jag ser Raveners och krubban tänker jag bara på "nom, nom, nom". 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
6 dagar! Så länge hade jag det målet..Kaptenen skrev:Nytt år!
Mitt målarmål för 2015 är att måla 100 wounds Tyranider.
Onsdagen den 7/1 hade vi i föreningen möte och kom fram till att vi ska arrangera en spelhelg i september.
(Finns lite info om det i en annan tråd: http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... 46&t=12785
Vi har i dagsläget egentligen inte en enda spelplan, men i september ska vi ha 20 st!
Vi har en del planer och en hel del terräng, men terrängen är på 72 olika teman och planerna är i blandat utförande.
Vi vill ha snygga enhetliga planer med terräng som passar varje plan, så nu blir det fullt fokus på den biten istället framöver!
Idag var jag i bygghandeln och köpte skiva och list och ikväll har jag snickrat, typ så här vill vi att alla 20 planerna ska se ut som bas:

Min vision för denna planen, som blir min egen som jag ska ha här hemma utöver när den är på turneringen, är en djungelplan med tempelruiner och ett stort tempel som centerpiece:

Naz87 skrev:Och arkitekter använder dyra rit program när paint duger alldeles utmärkt i en mästares händer!
Mycket fint visualiserat.
Om det inte kan ritas i paint, är du inte bra nog i paint...
Tack!
Det blir pluspoäng om vi får se djungel kaktusar med röda taggar 
Frigolitbollar med tandpetare, GW-design anno 1996.Jörgen skrev:Det blir pluspoäng om vi får se djungel kaktusar med röda taggar
Måste få med några sådana, tack!
PrecisKaptenen skrev:Frigolitbollar med tandpetare, GW-design anno 1996.Jörgen skrev:Det blir pluspoäng om vi får se djungel kaktusar med röda taggar![]()
Måste få med några sådana, tack!
wow.. den ser nästan 3d ut 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!