Muffins målar tråd 0.2
Re: Muffins målar tråd 0.2
Snyggt! Gillar ditt färgschema skarpt!
I helgen fick mina nidz bråka med lite GBG gubbar, det gick typ ok. Jag har fortfarande väldigt mycket att lära mig med alla nya regler men jag är väldigt posetiv till nidzen. min lista som jag spela nu fungera helt ok men jag behöver trima till den lite gran sen fundera jag på om man ska spela med zomtrhops eller inte ??!?!
any ho, så blev det en förlust för min del men brosan fick jobba på ganska hårt för att ta mig. sen hade jag lite otur med mina slag hade jag klar två viktiga slag så hade jag nog kunna vunit eller oavgjort. Det som står på målar bordet just nu är en Mawloc (för den är rolig att spela nu) och tre st hive guards. Och medans jag målar på dem så sitter jag och konvetera till mina Fexar lite gran kör med två st dakka fexar för att det är roligt.
any ho, så blev det en förlust för min del men brosan fick jobba på ganska hårt för att ta mig. sen hade jag lite otur med mina slag hade jag klar två viktiga slag så hade jag nog kunna vunit eller oavgjort. Det som står på målar bordet just nu är en Mawloc (för den är rolig att spela nu) och tre st hive guards. Och medans jag målar på dem så sitter jag och konvetera till mina Fexar lite gran kör med två st dakka fexar för att det är roligt.
- Bilagor
-
- me_playing.jpg (96.8 KiB) Visad 864 gånger
becon är ganska roligt.
Fasen vilket stort spelbord ni har
Men riktigt nice LOS blockers så bör väl funka 
Åh spela på golv!
Those were the days..
Those were the days..
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen