Captains Corner
Re: Captains Corner
In the words of Flogger: Så. Jävla. Najs.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Har du aldrig hört Led Zeppelin?Röde skrev:Men vart leder bron och alla stegar?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Jag anade att jag skulle få ett sånt svar...L3go skrev:Har du aldrig hört Led Zeppelin?Röde skrev:Men vart leder bron och alla stegar?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag håller med om att broarna kan se lite mer slitna ut. Hur är det att placera figurer på dem? Jag förstår att de håller men det är inga problem med att de vill vrida sig och tömma innehållet på bordet?
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Tack!
Broarna är väldigt stabila med ganska hög vridstyvhet och därmed låg tippfaktor. Om en tung metallmodell ställs på kanten så ramlar den av då friktionen är låg på bron, men tunga metallmodeller är inte så vanliga i spelet numera.
Nu har jag även adderat en del slitage på första bron.
Problemet med att plocka bort pinnar och addera för mycket slitage blir att stabiliteten minskar, så jag vågade inte ta bort någon pinne helt.
Det blev lite hål, repor, hack, färgskiftningar och mossa.
(Lite annat ljus i rummet vilket tydligt syns på gräsets nyans.)
Före och efter slitage

Närbilder

Broarna är väldigt stabila med ganska hög vridstyvhet och därmed låg tippfaktor. Om en tung metallmodell ställs på kanten så ramlar den av då friktionen är låg på bron, men tunga metallmodeller är inte så vanliga i spelet numera.
Nu har jag även adderat en del slitage på första bron.
Problemet med att plocka bort pinnar och addera för mycket slitage blir att stabiliteten minskar, så jag vågade inte ta bort någon pinne helt.
Det blev lite hål, repor, hack, färgskiftningar och mossa.
(Lite annat ljus i rummet vilket tydligt syns på gräsets nyans.)
Före och efter slitage

Närbilder

Blev skitsnyggt!
Mycket bättre med slitaget!
Mycket bättre med slitaget!
Riktigt snyggt redan från början. Och slitaget är pricken över i!
- Pappersbåt
+1!Nurgle skrev:Riktigt snyggt redan från början. Och slitaget är pricken över i!
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.