Nu återstår att göra egna baser till dem, skrapa gjutskägg och åtminstone grundspraya innan jag ska testspela dem under v.32. Det ska bli riktigt intressant att se vad de kan prestera. Ev. blir det till att räta lite till på lasrarna. Ser att en del av dem dippar en aning.
Läste lite till om dem och insåg att de har Star Engines i grundutförandet. Med Skimmer Assault gör ju det att de kan skjuta snapshots efter att ha tagit sig 36" exkl. scout move. Det är riktigt tufft...
Röde skrev:Läste lite till om dem och insåg att de har Star Engines i grundutförandet. Med Skimmer Assault gör ju det att de kan skjuta snapshots efter att ha tagit sig 36" exkl. scout move. Det är riktigt tufft...
Eller brutet... Jag skulle gärna ha 2-3 stycken tycker de är riktigt fräcka både modell- och regelmässigt.
Röde skrev:Läste lite till om dem och insåg att de har Star Engines i grundutförandet. Med Skimmer Assault gör ju det att de kan skjuta snapshots efter att ha tagit sig 36" exkl. scout move. Det är riktigt tufft...
Eller brutet... Jag skulle gärna ha 2-3 stycken tycker de är riktigt fräcka både modell- och regelmässigt.
Njae. Jag tycker att det silas mygg och sväljs kameler i diskussioner om vad som är brutet och inte. Jag tycker generellt att Imperial Armour får ta oförtjänt mycket skit.
Efter turneringen i helgen, lite pilsner och diskussioner med lagkamrater så har jag beslutat mig för att måla lite mer på dessa och lägga planerna på en ev. försäljning åt sidan. Jag ska sätta mig och kolla listalternativ utifrån olika mallar och restriktioner och sedan bestämma mig för i vilken ordning saker ska målas.