Jörgens Demoner
Re: Jörgens Demoner
Sötisar.
Ibland är det bra att ingen vill köpa eller att säljaren hinner ångra sig.
Ibland är det bra att ingen vill köpa eller att säljaren hinner ångra sig.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ja pga av att det inte blev nån försäljning så, kommer jag lira turnering om 2 veckor (askul)
Sen är jag sugen på att köpa några beast of nurgle samt fiends för att ha mer valmöjligheter i armén.
Kanske lite mer trupper vore på sin plats också
Man har ju även hört rykten om en ny bloodthirster snart 
Sen är jag sugen på att köpa några beast of nurgle samt fiends för att ha mer valmöjligheter i armén.
Kanske lite mer trupper vore på sin plats också
Det är lät lite som att sälja, fast tvärtom. Tack för idag, btw, det var en kul match!Jörgen skrev:Ja pga av att det inte blev nån försäljning så, kommer jag lira turnering om 2 veckor (askul)
Kanske lite mer trupper vore på sin plats ocksåMan har ju även hört rykten om en ny bloodthirster snart
Tack själv, det var grymtBoggalogg skrev:Det är lät lite som att sälja, fast tvärtom. Tack för idag, btw, det var en kul match!Jörgen skrev:Ja pga av att det inte blev nån försäljning så, kommer jag lira turnering om 2 veckor (askul)
Kanske lite mer trupper vore på sin plats ocksåMan har ju även hört rykten om en ny bloodthirster snart
Den här armén ser inte ut som någonting annat.. gillas! 
Kaptenen skrev:Den här armén ser inte ut som någonting annat.. gillas!
Alltså jäklar vilka snygga demoner! Vad har du gjort baserna av? Greenstuff?
Tackar.whipkid skrev:Alltså jäklar vilka snygga demoner! Vad har du gjort baserna av? Greenstuff?
Jupp greenstuff.