Rödes Iyanden
Rödes Iyanden
Jag tycker inte du ska snurra in för mycket på varken flabbermallen/Lbk mallen. Ingen av dem lär användas väldigt mycket i framtiden.
Flabbermallen som jag är med och utvecklar kommer nog skalas ner och användas så som den var tänkt från början (som en lätt restriktionsmall med kompletterande subkomp)
Lbk mallen står rätt still för nuvarande vad jag vet.
En mall som liknar den RT mall som fanns i 5e är på gång. Där du förhoppningsvis ska kunna spela lite vad som helst så länge du inte ostar loss.
Så behåll armén, måla upp sådant du tycker är snyggt, kul att måla/spela. För armén är skitsnygg!
Flabbermallen som jag är med och utvecklar kommer nog skalas ner och användas så som den var tänkt från början (som en lätt restriktionsmall med kompletterande subkomp)
Lbk mallen står rätt still för nuvarande vad jag vet.
En mall som liknar den RT mall som fanns i 5e är på gång. Där du förhoppningsvis ska kunna spela lite vad som helst så länge du inte ostar loss.
Så behåll armén, måla upp sådant du tycker är snyggt, kul att måla/spela. För armén är skitsnygg!
Re: Rödes Iyanden
Då har jag börjat lägga nästa lager brun på en enhet med Wraithguards.
Det blir XV-88 som sedan ska följas upp med Ushabti bone och nedvattnad vit.

Klurar också vidare på hur bilarna ska målas och snickrar på olika listalternativ...
Det blir XV-88 som sedan ska följas upp med Ushabti bone och nedvattnad vit.

Klurar också vidare på hur bilarna ska målas och snickrar på olika listalternativ...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

En strykning XV88 på bössan bara så är det dags för Ushabti bone. Blir rätt nöjd med nyansen på det bruna faktiskt.
Fantastiskt hur du kan få fyra nyanser av brunt (höhöhö) att se så fantastiskt snyggt ut!
*edit så fantastiskt att jag använde fantastiskt två gånger i samma mening... språklärare of the world UNITE!
*edit så fantastiskt att jag använde fantastiskt två gånger i samma mening... språklärare of the world UNITE!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- NilssonHarHund
Jag tycker framför allt det gula skynket är skitsnyggt, men skulle gärna se större kontrast mot det bruna även på vapnen. Kanske samma gula eller den benvita nyansen?
Delar av figuren, framförallt vapnet, kommer bli ljusare än resten. Inte enormt stor skillnad men ljusare iaf.NilssonHarHund skrev:Jag tycker framför allt det gula skynket är skitsnyggt, men skulle gärna se större kontrast mot det bruna även på vapnen. Kanske samma gula eller den benvita nyansen?
Riktigt snygg brun du fått till där! Nu har jag bara läst de 2 sista sidorna så det kanske redan är nämnt men hur har du gjort det bruna, steg för steg så att säga?