Tack! Ja tror jag ska döpa om alla gubbar till David för det var faserligt många Goliat i Örebro....Nurgle skrev:Riktigt snyggt. Ska bli kul att köra mot. Fast jag har hört ryktesvägen att man får bara spela på den turneringen om man har minst en IK i listan
Knights of Gryphonne
Re: Knights of Gryphonne
Snyggt!!!
Bra jobbat!
Bra jobbat!
Snygg färgkombination!
Det blev riktigt bra och snyggt jobbat att få klar hela armen i god tid innan med hög målningsstandard. Härlig känsla 
Kaptenen skrev:Snyggt!!!![]()
![]()
![]()
Bra jobbat!
lonestar skrev:Snygg färgkombination!
Tack pojkar alltid trevligt med glada tillrop.Nurgle skrev:Det blev riktigt bra och snyggt jobbat att få klar hela armen i god tid innan med hög målningsstandard. Härlig känsla
Ja riktigt skönt att allt är färdigt, nu ska vi bara fixa 42 vargar till så jag når mitt mål på 75
Var på turnering i Örebro förra helgen och även om jag slutade på en 8:de plats så var det en rolig tillställning med trevliga spelare.
Jag hade ingen aning om vad som brukar spelas i Örebro så körde en lista jag länge velat testa. Hälften Drop pod assault och hälften Wolftide.
Tänkte att listan med sin alfa strike (7pods som alla kommer runda 1) och sin uppföljande närstrid hammare (28 vargar med en thunderwolf karaktär) och lite magi support skulle hantera de flesta Eldar, Tau och necronlistor och kanske tillochmed låsa upp en deamonstjärna resten av spelet.
Ack så fel metat kickade mot mig. Super heavys så långt ögat såg.
Då det var 2 1/2h matcher så fanns inte så mycket tid för foton men i min andra match mötte jag en sjuktsnygg deathguard armé med bland annat en glaive som fick möta Krak Grenades i röven döden då det var typ det jag hade som kunde skada den.

Jag hade ingen aning om vad som brukar spelas i Örebro så körde en lista jag länge velat testa. Hälften Drop pod assault och hälften Wolftide.
Tänkte att listan med sin alfa strike (7pods som alla kommer runda 1) och sin uppföljande närstrid hammare (28 vargar med en thunderwolf karaktär) och lite magi support skulle hantera de flesta Eldar, Tau och necronlistor och kanske tillochmed låsa upp en deamonstjärna resten av spelet.
Ack så fel metat kickade mot mig. Super heavys så långt ögat såg.
Då det var 2 1/2h matcher så fanns inte så mycket tid för foton men i min andra match mötte jag en sjuktsnygg deathguard armé med bland annat en glaive som fick möta Krak Grenades i röven döden då det var typ det jag hade som kunde skada den.

Har ju helt missat detta - kul med batrep & Snygga bilder! Tog inte du ut fellbladen? Det var en snygg armé du mötte - alltid kul när motståndarna klätt upp sig inför slakt 
Fellblade var det den hette ja. Blandar ihop namnen på alla FW tanks so bjag aldrig sett förut.Nurgle skrev:Har ju helt missat detta - kul med batrep & Snygga bilder! Tog inte du ut fellbladen? Det var en snygg armé du mötte - alltid kul när motståndarna klätt upp sig inför slakt
Jo jag tog ut den, var lite målet med matchen för mig.
Hade jag bara fått in ett HP till så hade jag sprängt den runda 2/3 kommer inte riktigt ihåg. Det hade iaf räddat min stjärna som stod redigt ihopklumpad efter ett charge så ett skott från den där grejen mosade typ 20vargar......
Hade jag fått in det där sista HP hade jag kanske tillochmed kunnat ta hem den matchen.
Ja det var helt klart den snyggaste armén på plats och en mycket trevlig spelare!