Captains Corner
Re: Captains Corner
Jag gillar idén helt klart, men jag tror att den kanske skulle må bra av lite jobb på huvudet. Att skulptera om lite så att det liknar ett vanligt Tyranthuvud skulle absolut lyfta modellen ännu mer!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tack alla!
Jag tycker det är för litet och inte alls lika snyggt som C-fexens.
När jag bygger på muskler på armarna så kommer det dessutom nog att se ännu mindre ut, så det får vara som det är.
Så gärna, Alpha behöver någon att umgås med!Twinkle skrev:.. min tyrannofex vill bli kompis.
Tack! Jag förstår din poäng, det är bara det att jag personligen inte gillar Hive Tyrant huvdet..Serpent skrev:Jag gillar idén helt klart, men jag tror att den kanske skulle må bra av lite jobb på huvudet. Att skulptera om lite så att det liknar ett vanligt Tyranthuvud skulle absolut lyfta modellen ännu mer!
Jag tycker det är för litet och inte alls lika snyggt som C-fexens.
När jag bygger på muskler på armarna så kommer det dessutom nog att se ännu mindre ut, så det får vara som det är.
Strike a pose! Vogue á lá Nidz, me like.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Snyggt!
Håller med om huvudet, 3rd edition skallen ska det vara!
Håller med om huvudet, 3rd edition skallen ska det vara!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
+1, bättre än "originalet" imho.Röde skrev:Jag gillar skallen.
Tack!
Nu har Herrn fått muskler, klor och vapen!
Mamma Norn Queen har spawnat fram en combo mellan Carnifexens styrka och den bevingade Hive Tyrantens snabbhet och färdigheter i närstrid!
Uppgraderingar: Wings, Reaper of Obliterax, Regeneration, Old Advesary, Adrenal Glands

Pluspoäng till den som plockar vapnets två bitz.
Nu har Herrn fått muskler, klor och vapen!
Mamma Norn Queen har spawnat fram en combo mellan Carnifexens styrka och den bevingade Hive Tyrantens snabbhet och färdigheter i närstrid!
Uppgraderingar: Wings, Reaper of Obliterax, Regeneration, Old Advesary, Adrenal Glands

Pluspoäng till den som plockar vapnets två bitz.
-
Elevatorlake
Bladet är i alla fall från en dark eldar-båt av något slag, jag har använt exakt samma bits till min wraithknight 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Det är så snyggt som vanligt.