Nej allvarligt Roger dom ser riktigt najs ut!
Mitt eget lilla Chapter
- theWatchman
- Inlägg: 2559
- Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09
Re: Mitt eget lilla Chapter
Snyggt med bruna färger på asa-inspirerade marines!
Nej allvarligt Roger dom ser riktigt najs ut!
Nej allvarligt Roger dom ser riktigt najs ut!
Re: Mitt eget lilla Chapter
tre tummar upp
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
Re: Mitt eget lilla Chapter
@ Watchman. Tänk läderrustningar. Rött är för Skjoldungarna, ättlingar av Odin. De sägs ha haft sköldar i "rött" guld.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Mitt eget lilla Chapter
Lagt ett lager snakebite och ett lager bleached bone på örnarna och purity seals. Sakta men säkert så...



Väntar fortfarande på att optikern ska höra av sig. Därefter blir det mer färg på själva bilarna.



Väntar fortfarande på att optikern ska höra av sig. Därefter blir det mer färg på själva bilarna.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Mitt eget lilla Chapter
Men snyggt blir det oavsett!
Re: Mitt eget lilla Chapter
Riktigt coola Rhinos med ju. Det blåa bröt av väldigt nice.
Re: Mitt eget lilla Chapter
Lägger upp några bilder till. Har lagt ytterligare en wash och ett lager vitt på örnarna. Till min stora besvikelse syns det jättedåligt på bilderna.
Ska bunkra upp med fler lampor och undvika blixt för att få lite bättre bilder...




Blivande Captain alt. Commander...

Har blivit lite mer fåglar sedan jag skaffade Rhino dörrarna och Dreadnought från FW.
Ska bunkra upp med fler lampor och undvika blixt för att få lite bättre bilder...




Blivande Captain alt. Commander...

Har blivit lite mer fåglar sedan jag skaffade Rhino dörrarna och Dreadnought från FW.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Mitt eget lilla Chapter
Basat Master of the Forge, Dread, Sternguards och Scout Bikes. Imorgon ska det grundmålas...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Mitt eget lilla Chapter
Sprayat en massa när det varit uppehåll i snöandet. Byggt två attackbikes också. Ska väl ägna en del tid åt att bättringsgrunda och drybrusha de närmsta dagarna. Får se vad jag hinner. Det ska ju jobbas också...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Desertlord
- Inlägg: 696
- Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
- Ort: Norrköping