Tist vill också ha en tråd!
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Tist vill också ha en tråd!
Snyggt , men håller med röde dom ser lite enkla ut för att va HQ , men som sagt till spelbordet är det sjukt bra
va är det för blå du målat med , ser snyggt ut och inte så skarp som andra bibliotekarier man sätt
skulle man kunna se en bild på powersvärdet med ?
va är det för blå du målat med , ser snyggt ut och inte så skarp som andra bibliotekarier man sätt
skulle man kunna se en bild på powersvärdet med ?
Re: Tist vill också ha en tråd!
13 dagar kvar och allt för mycket kvar att måla. Och som grädde på moset så håller min Hull red på att ta slut och det verkar inte som om min beställda färg kommer hinna komma innan helgen. xD
Det blir till att måla allt som inte kräver rött innan måndag...och det är ju mycket i arméen....
På bordet: De sista Death Company pojkarna.
Det blir till att måla allt som inte kräver rött innan måndag...och det är ju mycket i arméen....
På bordet: De sista Death Company pojkarna.
-
Silversixx
- Inlägg: 1153
- Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14
Re: Tist vill också ha en tråd!
Jag gillar dovheten på dina Libbar 
Tror de framhävs väldigt bra i kontrasten när resten av armén är så bling-bling som den är.
Tror de framhävs väldigt bra i kontrasten när resten av armén är så bling-bling som den är.
Re: Tist vill också ha en tråd!
Gillar "kom då"-attityden på libben kex!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Tist vill också ha en tråd!
Du måste posta dina DC killar
har gryndsprayat 10 man själv men tappat inspirationen just för DC så att se dina kanske hjälper
har gryndsprayat 10 man själv men tappat inspirationen just för DC så att se dina kanske hjälper
Re: Tist vill också ha en tråd!
Paniken kommer smygande, ännu inte klar med mina DC även om det inte är så mycket kvar på dem. Har spenderat min lediga tid med att bygga torn till mina Razorbacks (och ett litet halvmisslyckat försök att få EA min Storm Raven).
Claimh_Solais: Vet inte om mina kommer ge så mycket inspiration, de är inte så ortodoxa i sitt uförande. De är inte svarta med röda kryss...mera...svartmörkröda med vita kryss. =P
Claimh_Solais: Vet inte om mina kommer ge så mycket inspiration, de är inte så ortodoxa i sitt uförande. De är inte svarta med röda kryss...mera...svartmörkröda med vita kryss. =P
Re: Tist vill också ha en tråd!
Alla tanks och pippifåglar målade så gott som på torn och lite lullull. Jobbar på med mina sista assault marines som drar ut på tiden för mycket för min smak, vilka måste (tillsammans med fordonen) bli klara innan helgen för att mitt schema ska hålla alls till Lincon.
...sen är det bara 1 assault sergeant och en sanguinary guard samt en dreadnought att måla... bläh.
...sen är det bara 1 assault sergeant och en sanguinary guard samt en dreadnought att måla... bläh.
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Tist vill också ha en tråd!
Dax för lite bilder kanskeTist skrev:Alla tanks och pippifåglar målade så gott som på torn och lite lullull. Jobbar på med mina sista assault marines som drar ut på tiden för mycket för min smak, vilka måste (tillsammans med fordonen) bli klara innan helgen för att mitt schema ska hålla alls till Lincon.
...sen är det bara 1 assault sergeant och en sanguinary guard samt en dreadnought att måla... bläh.
Re: Tist vill också ha en tråd!
Så, då var Lincon avklarat. Spelmässigt märktes det att jag knappt har spelat något på ett par år. Första och andra dagen gick ganska bra men min fredag var ett totalt misslyckande, mycket på grund av dåligt spel men även en uppsjö av misslyckade tärningsslag.
Annars var den största besvikelsen under helgen att jag inte ens blev nominerad till best painted. Jag kanske hade drabbats av hybris men jag var stensäker på att jag skulle få vara med i den delen... Men men, nu har jag iaf en målad armé att spela med så jag får väl försöka måla nåt snyggt till nästa gång. =P
Edit: Ska försöka lägga upp lite bilder när jag kommer hem från jobbet. Nu har jag ju tid då jag inte behöver stressmåla all ledig tid.
Annars var den största besvikelsen under helgen att jag inte ens blev nominerad till best painted. Jag kanske hade drabbats av hybris men jag var stensäker på att jag skulle få vara med i den delen... Men men, nu har jag iaf en målad armé att spela med så jag får väl försöka måla nåt snyggt till nästa gång. =P
Edit: Ska försöka lägga upp lite bilder när jag kommer hem från jobbet. Nu har jag ju tid då jag inte behöver stressmåla all ledig tid.