Claras DE
Re: Claras DE
Jag tror att klottret gör sig mycket bättre om man glor nära på en modell, men att det på bordet kommer att se rörigt ut. Ögonen kanske får målas lite noggrannare runt om bara, så att skuggan är tydligare.
Om olikfärgat hår, om än i små nyanser inte känns ok. Skulle du kunna testa att ge några slingor (har bestämt för mig jag sett curry-gothare med blandfärgat hår)? Vet inte om det är min skärm, eller bilderna. Men det ser väldans mörkt ut, och lite piff i håret skulle nog kunna lyfta.
Bilderna är lite mörka tyvärr. Jo, slingor i håret finns det ju några exempel av i boken. Men det som jag isåfall skulle komplementera med vore ju vitt eller svart, och svart blir ju för mörkt och vitt blir för ljust mot hyn. Håret får vara som det är för stunden, jag tror att hela armén kommer sluta mycket ljusare än vad den är nu, just eftersom att det är så svårt att se saker på en mörk armé.
-
Claimh_Solais
Ser nice ut ! gillar verkligen kristallerna på baserna
men vänta nu "clara" ...är du en kvinna på riktigt
??!
men vänta nu "clara" ...är du en kvinna på riktigt
-
Claimh_Solais
OMGClara skrev:på riktigt!
Hur kom du in i 40K värden då ?
Världens roligaste "regel" för övrigt om man tar ett steg tillbaka och analyserar innebörden lite.HeadWar skrev:Hon är undantaget som bekräftar regeln.
Om man analyserar den här reklamen ser man klart och tydligt att runt hälften av GW besökare är dubbel X-kromosomareMattias H skrev:Världens roligaste "regel" för övrigt om man tar ett steg tillbaka och analyserar innebörden lite.HeadWar skrev:Hon är undantaget som bekräftar regeln.
http://www.youtube.com/watch?v=du0emDgJ ... detailpage
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Nice!Yautja skrev:Om man analyserar den här reklamen ser man klart och tydligt att runt hälften av GW besökare är dubbel X-kromosomareMattias H skrev:Världens roligaste "regel" för övrigt om man tar ett steg tillbaka och analyserar innebörden lite.HeadWar skrev:Hon är undantaget som bekräftar regeln.
http://www.youtube.com/watch?v=du0emDgJ ... detailpage
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015