Har du målat hela armén med enbart layering eller använder du wash eller liknande med?
Jag började med layering på mina nids men insåg att det var ett dödfött projekt som aldrig skulle bli klart så jag slängde allt i bromsvätska och kör nu enkelt med drybrush/wash.
Menar att det måste tagit grymt mycket tid för dig att göra allt det där, men oavsett om det har det så är det absolut värt resultatet! skitsnyggt!


