Det är transfers. Jag har i dagsläget inte tid att sitta och måla lika mycket som jag gjorde förr. Så det får bli transfers. Tycker dessutom det blir snyggare på dessa modellerna och den stil jag är ute efter.
Man kan tycka det är fusk




Ha ha tänkte inte ens på hur stor den blev på bild!Styranimon skrev:Jag gillar ju killen med den stora feta machéten!