Muffins målar tråd 0.2
Re: Muffins målar tråd 0.2
nu har jag fixa till lite fler necron killar, finns några fler bilder på min FB sida/blog om ni vill kolla på dom andra sakerna. Dom var gryma att måla upp fast jag tycker att natt-dödar-killen var svår att måla. han är så avlång så det är svårt att få en stadig hand när man sitter med honom. men det är klart en cool gubbe. jag var väldigt sugen att måla upp honom i turkos med massa grönt i sig så att han ser lite radioaktiv ut typ.
men kunden ville ha den ganska så standard och inget flum.
enjoy muffin
men kunden ville ha den ganska så standard och inget flum.
enjoy muffin
- Bilagor
-
- natten.jpg (339.82 KiB) Visad 1754 gånger
-
- necronlord3.jpg (372.64 KiB) Visad 1749 gånger
-
- necronlord1.jpg (590.69 KiB) Visad 1753 gånger
becon är ganska roligt.
Nu blev jag fikasugen

måla klart min chaplin under söndagen, målet för den här var att måla svart. Jag har följt dom flesta standard färgerna på honom utom på stenarna och ögonen. tycker det blev lite mer intressant med blåa ögon och rosa stenar på hans rustning. Sen gav jag honom en mer avslapnad pose, jag ville inte ha honom i sin hårda power pose. utan var mer ute efter att han ska kolla ut över kriget som på går och börja skrika någon bön.
men det är iaf min chaplin, enjoy.
men det är iaf min chaplin, enjoy.
- Bilagor
-
- chaplin.jpg
- (702.25 KiB) Nerladdad 487 gånger
becon är ganska roligt.
Ser riktigt bra ut! Posta gärna mer när du hinner det är alltid kul o se vad folk gör 
/Peder
/Peder
jag tackar så mycket peder, efter jag har tränat så ska jag fixa lite bilder på en space hulk gubbe jag har måla upp.
becon är ganska roligt.
Som lovat kommer lite bilder på space hulk, jag fick stressa måla lite gran för att få allt klart till idag. Den var väldigt svår att måla tycker jag med alla små detaljer. sen så fick jag fel mig på det röda så den är tvättad två gånger innan jag börja bli nöjd med den.
men så blev den iaf, nu blir det att måla WM caster och test gubbe.
men så blev den iaf, nu blir det att måla WM caster och test gubbe.
- Bilagor
-
- spacehulk2.jpg
- (503.9 KiB) Nerladdad 420 gånger
-
- spacehulk1.jpg
- (556.55 KiB) Nerladdad 418 gånger
becon är ganska roligt.
Hur har du fått till skallen i de färgerna/nyanserna?
Dina glow-effekter e riktigt najs! Tutorial request! 
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/
man tackar så mycket
skallen är målad med d-ston som grund med en dev-mud wash över sig. Efter det så har jag bara blanda in mer vit i d-ston färgen med mycket vatten för att hålla den väldigt tun. så att jag glaza upp den kan man säga.
becon är ganska roligt.