Death Korps / Imperial Guard

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Styranimon
Inlägg: 745
Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Styranimon »

Awesome!
Gillar starkt dina killar som drar på lascannonen :wub:
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Röde »

Som vädringen ser ut på Manticoran så verkar det vara något frätande i luften. Jag tycker den blir en aning överdriven. men det är väl en smaksak.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Ancalagon »

Röde skrev:Som vädringen ser ut på Manticoran så verkar det vara något frätande i luften. Jag tycker den blir en aning överdriven. men det är väl en smaksak.
Precis som det ska vara när de är från Krieg :D

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av lurräven »

Det ser nästan ut som slitages tagit fram plasten under färgen. Men överlag ser det hela väldigt snyggt ut!

mickied
Inlägg: 144
Blev medlem: 26 mar 2009, 19:53
Ort: Göteborg

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av mickied »

Snygg weathering på tanksen o schyssta smutseffekter på rockarna. Käckt helt enkelt ;)
The lord giveth. The lord taketh.

Bobban
Inlägg: 24
Blev medlem: 25 aug 2012, 11:47
Ort: Helsingborg

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Bobban »

Sjukt snygg tank måste jag säga! Bravo! Måste fråga om "11"-märket med Imperial Eagle är en transfer eller frihand?

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Ancalagon »

Bobban skrev:Sjukt snygg tank måste jag säga! Bravo! Måste fråga om "11"-märket med Imperial Eagle är en transfer eller frihand?
Tack så mycket. Det är en transfer från denna:

http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... SHEET.html

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Ancalagon »

Så, efter otaliga andra projekt åt både mig och andra är det äntligen dags att uppdatera mina Death Korps. De har växt en del sen sist ;)

Alla behöver vi infanteri:
Bild

Grenadiers:
Bild

Random artilleri:
Bild
Bild
BildBildBild

Tunneller Broam (Krieg-Marbo) med egen borr!
Bild

Arga killar för att hålla koll på tokerierna:
Bild

Armén i sin helhet just nu:
Bild

Anton
Inlägg: 508
Blev medlem: 11 aug 2009, 12:54
Ort: Göteborg

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Anton »

Maffigt och snyggt!

Användarvisningsbild
lonestar
Inlägg: 615
Blev medlem: 08 mar 2012, 06:36

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av lonestar »

Skitsnygg armé!

Skriv svar