Tack Tröger!DHettNeck skrev:Gör det. Han är mycket snyggare
Fixar det till nästa år :p
Tack Tröger!DHettNeck skrev:Gör det. Han är mycket snyggare
Vi tänker lite i samma banor, fast du körde efterrätten först!Flogger skrev: Kommer nog måla om alla carapace delar på hela armén så de matchar Harry. Han blev så mycket snyggare än de andra