Harridan på 3 dagar

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

DHettNeck skrev:Gör det. Han är mycket snyggare ;)
Tack Tröger!

Fixar det till nästa år :p
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Kaptenen »

Flogger skrev: Kommer nog måla om alla carapace delar på hela armén så de matchar Harry. Han blev så mycket snyggare än de andra :P
Vi tänker lite i samma banor, fast du körde efterrätten först! :D

Min armé var inte snygg nog att få en välmålad Harridan som tillskott, så jag målar om all carapace för att få upp nivån på armén innan jag börjar på Sherridan the Harridan.

Skriv svar