44th Elysian Drop troops

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
stormshaft
Inlägg: 491
Blev medlem: 25 nov 2011, 23:11
Ort: Malmö

Re: 44th Elysian Drop troops

Inlägg av stormshaft »

Helt sjukt snygga. :)
FW's special-guards gör sig verkligen rättvisa när någon lägger ner så här mycket kärlek på figurerna. :)

Johha
Inlägg: 51
Blev medlem: 02 mar 2013, 12:33
Ort: Borlänge

Re: 44th Elysian Drop troops

Inlägg av Johha »

Tack!

batch målning av mer infanteri ikväll, dom här grabbarna kommer bli min andra infantry squad elysians!
Bild
Johan Hansson

leidstedt
Inlägg: 650
Blev medlem: 26 aug 2012, 00:47

Re: 44th Elysian Drop troops

Inlägg av leidstedt »

Grymt snyggt Johan. Du får åka på en ITC turnering så du får spela med dem på riktigt.

Johha
Inlägg: 51
Blev medlem: 02 mar 2013, 12:33
Ort: Borlänge

Re: 44th Elysian Drop troops

Inlägg av Johha »

Tackar!
ITC verkar skoj, men Elysian listan är så gammal så jag tror den har väldigt svårt i ett rent ITC format. Men jag har sett en del variationer på formatet som verkar skoj. Det formatet som dom här håller verkar skoj. http://snbattlereports.com/
En sjukt snygg Eldar arme i senaste battle report också!


Men jag får erkänna att jag aldrig ens provat en match 40k med mina Elysians än!
Johan Hansson

holyalex
Inlägg: 140
Blev medlem: 16 aug 2016, 21:14
Ort: borås

Re: 44th Elysian Drop troops

Inlägg av holyalex »

Johha skrev:Tack!

batch målning av mer infanteri ikväll, dom här grabbarna kommer bli min andra infantry squad elysians!
Bild
riktigt snygga modeller! gillar verkligen hur du framhäver alla detaljer. blir sugen på att klicka hem en liten grupp men ligger långt efter i min egna målning..!

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: 44th Elysian Drop troops

Inlägg av Ismeno »

Kul att du är igång igen, den här armén förtjänar att bli klar!

Skriv svar