Mitt eget lilla Chapter
Re: Mitt eget lilla Chapter
Sprayat Attackbikes i mörkret ikväll. Inväntar dagsljus innan jag sprayar Redeemern och 4 poddar...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Satan vad du målar! Kanske ska försöka kasta in några orker innanför dörren hos dig så kanske du målar dem av bara farten 
Låter kanske mer än det är.kmzz0r skrev:Satan vad du målar!
Du visar ju massor bilder, så något händer väl iaf 
Då var även Redeemern sprayad. Nu är allt till min "standard" lista grundat. Då är det väl bara att sätta fart att bättringsgrunda alltihop... 
Torrborstar Redeemern för fullt. WIP-bilder kommer under helgen.
Gick en vecka innan jag fick läge att fotografera.

Liten gruppbild på de tidigare bilarna som fortfarande har långt kvar tills dess att de är färdiga. Siktar på att få allt "turneringsdugligt" innan jag gör allt färdigt.

Har nu 10 Sternguards, 1 Storm, 3 Scoutbikes, (1 Dread,) 2 Attackbikes, 1 Tactical Squad och annat att bättringsgunda och torrborsta. Siktar på 3+ färger och basning innan DefCon.

Liten gruppbild på de tidigare bilarna som fortfarande har långt kvar tills dess att de är färdiga. Siktar på att få allt "turneringsdugligt" innan jag gör allt färdigt.

Har nu 10 Sternguards, 1 Storm, 3 Scoutbikes, (1 Dread,) 2 Attackbikes, 1 Tactical Squad och annat att bättringsgunda och torrborsta. Siktar på 3+ färger och basning innan DefCon.
Fint Roger!
Och om du inte ger bort dina sternguards till motståndaren går det nog bra att spela med listan också på Defcon
Och om du inte ger bort dina sternguards till motståndaren går det nog bra att spela med listan också på Defcon
Ser bra ut!
Brunt är förvånansvärt snyggt.
Brunt är förvånansvärt snyggt.