Rosa Tyranider
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Rosa Tyranider
måste passa på att fråga..va tusan transporterar du dom i när du ska spela?
jag har stora problem med mina blood angels och det är bara marines ju
jag har stora problem med mina blood angels och det är bara marines ju
Re: Rosa Tyranider
Har varigt sen med komenterarna. Men som alla andra kan jag inget annat säga att du har en Sveriges finaste armér inom alla aspecter
Och sen att du trevlig att spela mot med är ju possetivt det med
Match deffcon, ung lång hårig pojkvasker med en BA lista med två dropp dreads om du minns 
Och sen att du trevlig att spela mot med är ju possetivt det med
-
the godfather
- Inlägg: 1051
- Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49
Re: Rosa Tyranider
sök jobb i nottingham!
de behöver såna som dig
de behöver såna som dig
Re: Rosa Tyranider
din arme är grymt snygg, roligt att se att du använder halv enkla tekniker till max när du målar. Men det som jag tycker är det snyggaste på armen är dina basser, du har gjort fruktan svärt snygga basser till dom. Jag undra var du har hitta dina plast växter skulle behöva lite sånt till min arme.
Det är mycket inspirerand att kolla igenom allt målat men även dina wip bilder sånt är jämt roligt att se hur man har mekat fram saker.
det ända som jag inte tyckte om var din tervigon, det känns som att hon har fått någon konstik förstopning där bak och ser lite knas ut. Det hade även varit snyggt om du hade fått in en terma som kryper ur henne. Dock var det en sak som jag tyckte om med tervigon och det var hovarna, att du gave den två hovar var en ganska rolig ide tycker jag.
snygg arme
posta mer wips sånt är awsome
Det är mycket inspirerand att kolla igenom allt målat men även dina wip bilder sånt är jämt roligt att se hur man har mekat fram saker.
det ända som jag inte tyckte om var din tervigon, det känns som att hon har fått någon konstik förstopning där bak och ser lite knas ut. Det hade även varit snyggt om du hade fått in en terma som kryper ur henne. Dock var det en sak som jag tyckte om med tervigon och det var hovarna, att du gave den två hovar var en ganska rolig ide tycker jag.
snygg arme
becon är ganska roligt.
Re: Rosa Tyranider
Jag skulle gärna se lite mera detaljbilder på baserna, för som många sagt så är de verkligen jättesnygga.
Re: Rosa Tyranider
Den här tråden hade jag hoppat över... Det var dumt av mig. Riktigt snyggt!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rosa Tyranider
Men Peder kanske gillar att tjäna pengar...?the godfather skrev:sök jobb i nottingham!
de behöver såna som dig
Re: Rosa Tyranider
Tack tack för alla kommentarer!
@ Claimh_Solais: jag har en stor ryggsäck väska där en 1750 brukar få plats (dock inte alla tyraniderna samtidigt)
@ Blom: Hehe det var en rolig match! Tyckte verkligen att det var helt rätt att Mephiston dog i sista rundan
@ muffin: Det är akvarie växter som är nerklippta o bearbetade! Så leta i en akvarie affär
@ Tist: Jag ska försöka köra lite uppdatefoto på grejor i helgen då ska jag försöka fota baserna lite bättre!
@ Jocke Rapp: ...ja det är nog lättare att försörja sig som en ingenjör istället för figurmålare även om jag tydligen inte kan räkna, 7-4 eller vad det nu var
Har fullt upp med att fixa demoner o att måla blood angels så det kommer inga uppdates just nu men så fort det händer nått så ska jag posta lite.....
/Peder
@ Claimh_Solais: jag har en stor ryggsäck väska där en 1750 brukar få plats (dock inte alla tyraniderna samtidigt)
@ Blom: Hehe det var en rolig match! Tyckte verkligen att det var helt rätt att Mephiston dog i sista rundan
@ muffin: Det är akvarie växter som är nerklippta o bearbetade! Så leta i en akvarie affär
@ Tist: Jag ska försöka köra lite uppdatefoto på grejor i helgen då ska jag försöka fota baserna lite bättre!
@ Jocke Rapp: ...ja det är nog lättare att försörja sig som en ingenjör istället för figurmålare även om jag tydligen inte kan räkna, 7-4 eller vad det nu var
Har fullt upp med att fixa demoner o att måla blood angels så det kommer inga uppdates just nu men så fort det händer nått så ska jag posta lite.....
/Peder
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Rosa Tyranider
Du kan ju alltid posta andra uppdateringar så länge...BoBo skrev:Har fullt upp med att fixa demoner o att måla blood angels så det kommer inga uppdates just nu men så fort det händer nått så ska jag posta lite.....
/Peder
Re: Rosa Tyranider
Hej!
Nu har man anmält sig till BSK o Sydcon vilket betyder att man måste ha nått o spela med! Tyvärr hinner jag inte bygga o måla klart mina demoner eller blood angels men det betyder att man kan få fixa lite med nidsen istället.
Målet är ju att få klart något nytt inför varje turnering så!
Det jag hoppas hinna bygga o måla är....2xTervigoner,Trygon(redan påbörjad se nedan), Mycetic spore(se nedan)!
sen måste jag så klart måla fler gaunts.....jag vill göra en tyrranofex.....jag vill.....jaja jag börjar i ena hörnet o ser vad jag hinner.


Uppdatering inom kort...
Nu har man anmält sig till BSK o Sydcon vilket betyder att man måste ha nått o spela med! Tyvärr hinner jag inte bygga o måla klart mina demoner eller blood angels men det betyder att man kan få fixa lite med nidsen istället.
Målet är ju att få klart något nytt inför varje turnering så!
Det jag hoppas hinna bygga o måla är....2xTervigoner,Trygon(redan påbörjad se nedan), Mycetic spore(se nedan)!
sen måste jag så klart måla fler gaunts.....jag vill göra en tyrranofex.....jag vill.....jaja jag börjar i ena hörnet o ser vad jag hinner.


Uppdatering inom kort...