Rosa Tyranider

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av Claimh_Solais »

måste passa på att fråga..va tusan transporterar du dom i när du ska spela?

jag har stora problem med mina blood angels och det är bara marines ju

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av Blom »

Har varigt sen med komenterarna. Men som alla andra kan jag inget annat säga att du har en Sveriges finaste armér inom alla aspecter :wub: :wub:

Och sen att du trevlig att spela mot med är ju possetivt det med :D Match deffcon, ung lång hårig pojkvasker med en BA lista med två dropp dreads om du minns :D
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av the godfather »

sök jobb i nottingham!
de behöver såna som dig
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
muffin
Inlägg: 563
Blev medlem: 03 dec 2010, 23:06
Ort: Falun

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av muffin »

din arme är grymt snygg, roligt att se att du använder halv enkla tekniker till max när du målar. Men det som jag tycker är det snyggaste på armen är dina basser, du har gjort fruktan svärt snygga basser till dom. Jag undra var du har hitta dina plast växter skulle behöva lite sånt till min arme.
Det är mycket inspirerand att kolla igenom allt målat men även dina wip bilder sånt är jämt roligt att se hur man har mekat fram saker.

det ända som jag inte tyckte om var din tervigon, det känns som att hon har fått någon konstik förstopning där bak och ser lite knas ut. Det hade även varit snyggt om du hade fått in en terma som kryper ur henne. Dock var det en sak som jag tyckte om med tervigon och det var hovarna, att du gave den två hovar var en ganska rolig ide tycker jag.

snygg arme :D posta mer wips sånt är awsome
becon är ganska roligt.

Tist
Inlägg: 294
Blev medlem: 06 jul 2010, 21:47

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av Tist »

Jag skulle gärna se lite mera detaljbilder på baserna, för som många sagt så är de verkligen jättesnygga.
"Monochrome und minimal!"

...und Fluffmongo!

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av Röde »

Den här tråden hade jag hoppat över... Det var dumt av mig. Riktigt snyggt!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av Jocke Rapp »

the godfather skrev:sök jobb i nottingham!
de behöver såna som dig
Men Peder kanske gillar att tjäna pengar...?

BoBo
Inlägg: 326
Blev medlem: 23 aug 2010, 09:10

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av BoBo »

Tack tack för alla kommentarer!
@ Claimh_Solais: jag har en stor ryggsäck väska där en 1750 brukar få plats (dock inte alla tyraniderna samtidigt)
@ Blom: Hehe det var en rolig match! Tyckte verkligen att det var helt rätt att Mephiston dog i sista rundan ;)
@ muffin: Det är akvarie växter som är nerklippta o bearbetade! Så leta i en akvarie affär :)
@ Tist: Jag ska försöka köra lite uppdatefoto på grejor i helgen då ska jag försöka fota baserna lite bättre!
@ Jocke Rapp: ...ja det är nog lättare att försörja sig som en ingenjör istället för figurmålare även om jag tydligen inte kan räkna, 7-4 eller vad det nu var ;)
Har fullt upp med att fixa demoner o att måla blood angels så det kommer inga uppdates just nu men så fort det händer nått så ska jag posta lite.....
/Peder

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av speedfreek »

BoBo skrev:Har fullt upp med att fixa demoner o att måla blood angels så det kommer inga uppdates just nu men så fort det händer nått så ska jag posta lite.....
/Peder
Du kan ju alltid posta andra uppdateringar så länge...

BoBo
Inlägg: 326
Blev medlem: 23 aug 2010, 09:10

Re: Rosa Tyranider

Inlägg av BoBo »

Hej!
Nu har man anmält sig till BSK o Sydcon vilket betyder att man måste ha nått o spela med! Tyvärr hinner jag inte bygga o måla klart mina demoner eller blood angels men det betyder att man kan få fixa lite med nidsen istället.
Målet är ju att få klart något nytt inför varje turnering så!
Det jag hoppas hinna bygga o måla är....2xTervigoner,Trygon(redan påbörjad se nedan), Mycetic spore(se nedan)!
sen måste jag så klart måla fler gaunts.....jag vill göra en tyrranofex.....jag vill.....jaja jag börjar i ena hörnet o ser vad jag hinner.
Bild
Bild
Uppdatering inom kort...

Skriv svar