funderingar kring post apocalypse typ road warrior

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: funderingar kring post apocalypse typ road warrior

Inlägg av Silversixx »

Eller lösa vapen från TAG

Bild

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: funderingar kring post apocalypse typ road warrior

Inlägg av Mutt »

Silversixx skrev:Eller lösa vapen från TAG
Super sida. Just det vapnet blir det nog inte, men något från den sidan blir det nog. Vill ju ha en lagom mix av vapen. Tack.

Truant
Inlägg: 226
Blev medlem: 17 apr 2011, 15:44

Re: funderingar kring post apocalypse typ road warrior

Inlägg av Truant »

Någon som skulle kunna ge länken till TAG?

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: funderingar kring post apocalypse typ road warrior

Inlägg av Mutt »

Google skilz ger dig: http://www.theassaultgroup.com/

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: funderingar kring post apocalypse typ road warrior

Inlägg av Mutt »

Silversixx skrev:Eller lösa vapen från TAG

Bild
Någon som har erfarenhet av deras saker? Är det heroic scale på deras vapen?

mindtrix
Inlägg: 714
Blev medlem: 19 okt 2009, 10:32
Ort: Göteborg

Re: funderingar kring post apocalypse typ road warrior

Inlägg av mindtrix »

I Gorkamorka fanns det ju människor som lekte orker och hade någon konstig allians med Necrons. Eller necronsen dödade dom inte i vart fall och orkerna vågade sig inte in i deras område tack vare robotskeletten som sov i sina pyramider..

Minns inte riktigt allt fluff men har startboxen till gorkamorka. Shit va coolt det var men jag tror aldrig jag ens spelat det, var så mycket regler med vinklar och skit.

Dock var hela konceptet asball och jag älskar fortfarande min Red Gobbo!

Alla tänder väl på lite 80´s apokalypser. Kör ork codex, konvertera lite catachans med stora armar så de ser T4 ut.
Jag har alltid dock funderat varför Rambofolket bara har S3 när de är så biffiga (alla andra guards ser ju klenare ut men har oxå S3, är det något med gravitationen på deras hemplanet?)

Lite rörigt inlägg men det är fredagnatt, ursäkta.

Skriv svar