Muffins målar tråd 0.2
Re: Muffins målar tråd 0.2
Jag gillar inte alls glow effekterna tyvärr, det ser väldigt fel ut. Hur är blandningen på airbrush färgen? Ett annat tips är att ha fler nyanser än bara en färg. Gå från mörk-medel-vit nyans för att få en bättre effekt.
Annars så är väl färgvalen bra och ritkigt bra bilder med.
Annars så är väl färgvalen bra och ritkigt bra bilder med.
då var jag klar med 20 grotz (bättre bilder kommer imorgon). sen har jag börja lite gran på tre killakanz dom är väldigt coola att jobba med. armen ska vara i deffskulla tema, och jag fick lite fria händer så nu kommer det nog att bli lite bananas.
- Bilagor
-
- _DSC0851.JPG
- (469.01 KiB) Nerladdad 342 gånger
-
- _DSC0850.JPG
- (458.05 KiB) Nerladdad 342 gånger
becon är ganska roligt.
Jag kan ju säga att mina killakanz blev inte som jag hade tänkt mig, och jag kommer att börja om med dom under söndagen. för er som är intresserad har jag posta upp lite andra saker än 40k på min blogg/facebook sida.
http://www.facebook.com/pages/MHC/325791837442847
http://www.facebook.com/pages/MHC/325791837442847
becon är ganska roligt.
Då har jag fixa lite bilder på orcsen jag målade upp här om veckan till en kund. han var väldigt nöjd med hur det hella sluta och det ser ut som att man kommer att fp måla lite mer grönt fram över vilket kommer bli roligt.
vill ni se mer bilder så finns det på min blogg eller facebook sida, det är väldigt många och jag kommer inte att posta allt här utan bara en del.
vill ni se mer bilder så finns det på min blogg eller facebook sida, det är väldigt många och jag kommer inte att posta allt här utan bara en del.
- Bilagor
-
- tankbusta1.jpg
- (352.71 KiB) Nerladdad 181 gånger
-
- warboss3.jpg (518.77 KiB) Visad 1241 gånger
becon är ganska roligt.
vad är dealen med att det blåa ser "omålat" ut?
soz men jag hänger inte med just nu, hur menar du?
becon är ganska roligt.
Jag tror han menar att det ser väldigt platt ut, ser lite ut som att det är blåsprey och ingen wash och/eller highlights eller liknande
Min tanke exakt.pära skrev:vad är dealen med att det blåa ser "omålat" ut?
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Jag gillar det, ser verkligen ut som en ork skulle måla så! Sen gillar jag färgen som ligger på Power Klaw kabeln!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
kk, fler bilder finns på min FB sida gå in och kolla.
becon är ganska roligt.