Death Korps / Imperial Guard

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Röde »

:wub:
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Silvertejp
Inlägg: 997
Blev medlem: 20 feb 2010, 22:19

Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Silvertejp »

Asnajs!

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Kaptenen »

Snygga modeller, snyggt målat, snyggt basat och fina foton! :wub:

Max S
Inlägg: 400
Blev medlem: 18 jun 2012, 21:21

Death Korps / Imperial Guard

Inlägg av Max S »

Snyggt! Då är det bara en matchande spelplan som saknas. ;)

Skriv svar