Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Jag tycker absolut att det är roligare om du skriver om matcherna och ingenting om något annat som hände. Jag är ju inte partisk heller så lyssna på mig 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Snälla, snälla, snälla, snälla Robert. Kan du inte typ copy-pastea dina poster genom word eller något innan du lägger upp dem? Du är visserligen sveriges roligaste bloggare, men jag får fan urinvägsinfektion av att försöka läsa dina texter.
Puss på dig.
Puss på dig.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Ondbjörn: copypejsta själv då innan du läser din slöhög! Jag vill ha stavfelen i orginal!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Samma här, jag tycker att de är del av stilen och uppfriskande att ha i original:)
Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
+1!!Gonka Koff skrev:Ondbjörn: copypejsta själv då innan du läser din slöhög! Jag vill ha stavfelen i orginal!
Kickern med skiljetecken och rättstavning? Nej tack!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen