Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
daskad

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av daskad »

Jag tycker absolut att det är roligare om du skriver om matcherna och ingenting om något annat som hände. Jag är ju inte partisk heller så lyssna på mig :-D
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Snälla, snälla, snälla, snälla Robert. Kan du inte typ copy-pastea dina poster genom word eller något innan du lägger upp dem? Du är visserligen sveriges roligaste bloggare, men jag får fan urinvägsinfektion av att försöka läsa dina texter.
Puss på dig.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Ondbjörn: copypejsta själv då innan du läser din slöhög! Jag vill ha stavfelen i orginal!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

frigobben

Inlägg av frigobben »

Samma här, jag tycker att de är del av stilen och uppfriskande att ha i original:)

Användarvisningsbild
Flogger

Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av Flogger »

Gonka Koff skrev:Ondbjörn: copypejsta själv då innan du läser din slöhög! Jag vill ha stavfelen i orginal!
+1!!

Kickern med skiljetecken och rättstavning? Nej tack!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar