Evolving from mediocracy...
Re: Evolving from mediocracy...
Bilderna är upp och ner (tagna med volymknappen på iPhone förmodligen), men har metadata som beskriver för webbläsare och andra bildvisare att den ska roteras. Vissa bildvisare struntar i den informationen och visar bilden som den är, dvs upp och ner.
Jag är ledsen dudes and dudettes.
Men om tidigare bilder "funkar" så ska jag använda det sättet jag körde med tidigare.
Det är några extra steg i uppladdningen, men jag vill ju inte att ni ska vrida nacken av er.
Kommer nog inga bilder ikväll. Sitter med bikesen ikväll och i helgen också
Eftersom de målas från grunden får de lite extra tid.
Medan jag sitter med bikesen, är det någon som kan tipsa om hur man får vita flaggor att bli snygga?
Men om tidigare bilder "funkar" så ska jag använda det sättet jag körde med tidigare.
Det är några extra steg i uppladdningen, men jag vill ju inte att ni ska vrida nacken av er.
Kommer nog inga bilder ikväll. Sitter med bikesen ikväll och i helgen också
Eftersom de målas från grunden får de lite extra tid.
Medan jag sitter med bikesen, är det någon som kan tipsa om hur man får vita flaggor att bli snygga?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Fungerar inte ens med chrome i en Ipad.... Dumma äpplen
Äntligen frisk!
Papa Nurgle har hållit mig i ett strypgrepp i drygt 2 veckor, vilket gjort att allt utom sömn, matlagning fått vänta. Det har varit skittråkigt att behöva prioritera jobbet framför målningen, men just nu är målningen för kul för att tvinga mig att måla "bara för att.."
Med det tråkiga avklarat:
Som det ADHD-barn jag är kan jag inte sitta med en sak i taget
så just nu jobbar jag samtidigt på mina motorcyklar:

som en ny squad:

Om jag ska vara lite optimistisk så missar jag ÖSM på grund av att jag varit sjuk, men det innebär att jag kommer kedja fast mig själv vid målarbordet lördag och söndag..
Och jag tror att jag snart får mina tassar på en riktig digitalkamera.
jippi!
Papa Nurgle har hållit mig i ett strypgrepp i drygt 2 veckor, vilket gjort att allt utom sömn, matlagning fått vänta. Det har varit skittråkigt att behöva prioritera jobbet framför målningen, men just nu är målningen för kul för att tvinga mig att måla "bara för att.."
Med det tråkiga avklarat:
Som det ADHD-barn jag är kan jag inte sitta med en sak i taget

som en ny squad:

Om jag ska vara lite optimistisk så missar jag ÖSM på grund av att jag varit sjuk, men det innebär att jag kommer kedja fast mig själv vid målarbordet lördag och söndag..
Och jag tror att jag snart får mina tassar på en riktig digitalkamera.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Ser ut som om dina Devastators har var sin personnlig sponsor... 
Och krya på dig!
Och krya på dig!
- Lottomannen
Kaptenen skrev:Ser ut som om dina Devastators har var sin personnlig sponsor...
Extra roligt när det är Devastators sponsrade av försäkringsbolag
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Hur space marines bekostar sin verksamhet:
- Godkväll i stugan, jag säljer Laserkanonförsäkringar.
- Huh?
- Bra att ha om er bil blir beskjuten av en sån här laserkanon, det vore ju synd om den blev det och du inte var försäkrad. Här skriver du under så är du säker framöver.
- Huh?
- Bra att ha om er bil blir beskjuten av en sån här laserkanon, det vore ju synd om den blev det och du inte var försäkrad. Här skriver du under så är du säker framöver.
Kaptenen skrev:Hur space marines bekostar sin verksamhet:
- Huh?
Haha.. men vänta... skriver du under nu får får du med lite extra armour.. helt utan extra kostnad...
Iyanden
Orks
Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/
Iyanden
Orks
Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/
- Lottomannen
Meltabomsskydd ingår tyvärr ej...
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Din granne valde att inte skriva under, och se vad som sedan hände med hans bil och garage. Laserkanonolyckor kan hända alla. Ska du vara på säkra sidan eller inte?
Jag är här för att hjälpa dig, skriv under och känn dig trygg.
(Sorry för trådkap L3go)
Jag är här för att hjälpa dig, skriv under och känn dig trygg.
(Sorry för trådkap L3go)