läkaren ser bra ut ett av dina bästa i tråden vill jag säga
knepet med vitt är att inte måla just ren vit och skugga svart
måla olika nyanser av ljusgrå (fortres grey/astronomican grey) sen higthligtar du med vit
nu blir det för mycket kontrast men inga skuggor
här kan du se min läkare som jag målat så
hoppas det hjälper
http://www.coolminiornot.com/277600