Skulliz Chaos Wolves
Re: Skulliz Chaos Wolves
Chaos kärlek!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Jo jag har ju egentligen gjort det jävligt enkelt för mig egentligen, airbrushar ju på de två första nyanserna av grå, önskar att mina IG hade varit lika enkla att målatheWatchman skrev:Fan va bra du jobbar med oljefärgen! Ser kanon ut.
Sönt o se att det även går undan rejält i det här projektet. Men kan du inte sparka lite på din bror så han får tummen ur o måla klart sin arme?
Klus kommer nog aldrig bli klar, han spelar wow istället
En demon-armé efter detta så har jag min treenighet av chaos arméer färdig sedan!Per Pirat skrev:Chaos kärlek!
jag tycker inte chippingen ser bra ut alls, det är för liten skillnad mellan chippingen och chaossymbolerna på dreadnoughten, den ser ut att blivit smetad på med lakritsglass på sina ställen(speciellt på högerarmen)
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
Jag trodde att de hade rispat in chaossymbolerna, det tyckte jag var coolt i alla fall.xdanskx skrev:jag tycker inte chippingen ser bra ut alls, det är för liten skillnad mellan chippingen och chaossymbolerna på dreadnoughten, den ser ut att blivit smetad på med lakritsglass på sina ställen(speciellt på högerarmen)
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- speedfreek
Jag håller mer med Katarsis än xdanskx.
Snyggt och med bra tempo...
Snyggt och med bra tempo...
Jag tänker mig mer att de har mönsterrostat, på äkta kaosmanér.Katarsis skrev:Jag trodde att de hade rispat in chaossymbolerna, det tyckte jag var coolt i alla fall.
Oavsett vilket så tycker jag det är svincoolt att chippingen har kaosmönster här och där, hade det inte varit så hade jag inte gillat den alls lika mycket.
-
the godfather
dreaden har stått still för länge om han har så mycket sand ovanpå fötterna
men om dom har rispat in chaossymbolerna, så borde det inte vara svart i chippingen, utan möjligtvis metall (eller vad nu det materialet har för färg som dreaden är byggd av(kan iofs vara svart, men knappast troligt))
sen så sitter ju inte chippningarna på alltför troliga ställen alla gånger.
Winning is a theme!
För trött i huvudet för att minnas namnet på vad Marine-rustningar är gjorda av. Men tydligen är det materialet oftast svart, mörkbrunt eller mörkblått. I vårt millennium iaf. Försökte hitta hur folk chippat svarta armeer när jag sprang på denna störiga fakta.xdanskx skrev:men om dom har rispat in chaossymbolerna, så borde det inte vara svart i chippingen, utan möjligtvis metall (eller vad nu det materialet har för färg som dreaden är byggd av(kan iofs vara svart, men knappast troligt))
- speedfreek
Du tänker på keram, som i keramik...