Kul att du "kommer igång" igen.
Rosa Tyranider
- Styranimon
- Inlägg: 745
- Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39
Re: Rosa Tyranider
Wow, den där Mycetic Sporen kommer bli asball ju! 
Kul att du "kommer igång" igen.
Detta är ögongodis!
Kul att du "kommer igång" igen.
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Rosa Tyranider
Jag tycker det är helt sjukt att du utgår från svart spray på det där...
Gogogo!
Gogogo!
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Rosa Tyranider
Ser riktigt lovande ut
du har nog Sveriges snyggaste nids du
du har nog Sveriges snyggaste nids du
- The Gretchin
- Inlägg: 674
- Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04
Re: Rosa Tyranider
Du måste vara Green Stuffets mästare. *bugar och ber* 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Re: Rosa Tyranider
Claimh_Solais skrev:Ser riktigt lovande ut
du har nog Sveriges snyggaste nids armé du
Re: Rosa Tyranider
Hej igen!
Tack för kommentarerna
, får massor av pysselenergi att fortsätta nu!
Speedfreak: Gammal vana antar jag....jag skulle troligt grunda svart även om jag skulle måla kritvitt.......knas
Uppdatering: Två tervigoner påbörjade...sågat sönder skalen och breddat dem.....nu vet jag inte riktigt hur jag ska fortsätta dock men det löser sig nog...


Mer GS på sporen......har använt 3 paket GS på två kvällar....rätt flitigt tycker jag

Ikväll är det torsdag och målarkväll.......det betyder Trygon, Gaunts o Tyrant.....uppdatering följer
/Peder
Tack för kommentarerna
Speedfreak: Gammal vana antar jag....jag skulle troligt grunda svart även om jag skulle måla kritvitt.......knas
Uppdatering: Två tervigoner påbörjade...sågat sönder skalen och breddat dem.....nu vet jag inte riktigt hur jag ska fortsätta dock men det löser sig nog...


Mer GS på sporen......har använt 3 paket GS på två kvällar....rätt flitigt tycker jag

Ikväll är det torsdag och målarkväll.......det betyder Trygon, Gaunts o Tyrant.....uppdatering följer
/Peder
Re: Rosa Tyranider
det ser redigt snyggt ut, och jag är nyfiken på dina tervigoner ska bli roligt att följa dom. Din pod börja ta sig ganska mycket nu och den var väldigt snygg du är bra på GS jobb.
becon är ganska roligt.
Re: Rosa Tyranider
Får man passa på att tipsa om Gale Force 9's greenstuff som kostar dubbelt så mycket, men har fem gånger så mycket stuff i paketet? Om du kör på GWs vanliga skulle du antagligen spara in rätt mycket pengar på ett byte. 
http://www.waylandgames.co.uk/Gale-Forc ... _4734.html
http://www.waylandgames.co.uk/Gale-Forc ... _4734.html
Re: Rosa Tyranider
Tackar!
@seragon: Tackar för tipset! Köpte sådana när de fanns i min "närlivsaffär" här i malmö men det är nog dax att beställa ett par sånna tuber.
Mer jobb på tervigonerna...lite slött här för sporen har tagit mest tid just nu!

och så mycetic sporen...helt klädd med gs nu dock så ska det på mer på utsidan för att få fram en rolig form! Den ska inte vara stängd som i bilden utan den ska limmas lite öppen med tentakler o grejor!

...nu när alla tyranid bitzen är framplockade så kunde jag inte låta bli o börja bygga en Doom i plast (passar ju bra till sporen). Warriorkropp med böjd svans och warriorhuvud med mawlock pansar som carapace. Tanken är att alla extra spine delar från trygon kittet ska monteras på ryggen o på huvudet.

Det var allt för denna gången men det blir mer inna veckan är slut.....
/Peder
@seragon: Tackar för tipset! Köpte sådana när de fanns i min "närlivsaffär" här i malmö men det är nog dax att beställa ett par sånna tuber.
Mer jobb på tervigonerna...lite slött här för sporen har tagit mest tid just nu!

och så mycetic sporen...helt klädd med gs nu dock så ska det på mer på utsidan för att få fram en rolig form! Den ska inte vara stängd som i bilden utan den ska limmas lite öppen med tentakler o grejor!

...nu när alla tyranid bitzen är framplockade så kunde jag inte låta bli o börja bygga en Doom i plast (passar ju bra till sporen). Warriorkropp med böjd svans och warriorhuvud med mawlock pansar som carapace. Tanken är att alla extra spine delar från trygon kittet ska monteras på ryggen o på huvudet.

Det var allt för denna gången men det blir mer inna veckan är slut.....
/Peder
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Rosa Tyranider
Jag tror faktiskt att det kommer bli stört tufft, iaf med alla spröt från Mawlocen.BoBo skrev:Tanken är att alla extra spine delar från trygon kittet ska monteras på ryggen o på huvudet.
(img) of DOOM!(/img)
/Peder