Captaingallas skrev:Ser bra ut!
Men vad är det för ovanlig form på spelbord ni kör på?
Är det bara för display eller spelar ni på det?
Det är så enkelt att det är panoramainställningen på telefonen som böjer bordet. Var tvungen att använda den inställningen för att få plats med alla nids
Fin!
Om ryktena stämmer så kommer det även en modell för Podden.
Efter att ha sett mängder av hemmabyggen och designer över åren och bara en kass bild på en Carnifex som kravlar sig ur någonting i codexen, så ska det bli väldigt intressant att se hur GW själva tänker sig att de ser ut!
Jag tror dock inte folk kommer att ersätta sina hemmabyggen i första taget.
Captaingallas skrev:Fin!
Om ryktena stämmer så kommer det även en modell för Podden.
Efter att ha sett mängder av hemmabyggen och designer över åren och bara en kass bild på en Carnifex som kravlar sig ur någonting i codexen, så ska det bli väldigt intressant att se hur GW själva tänker sig att de ser ut!
Jag tror dock inte folk kommer att ersätta sina hemmabyggen i första taget.
Jag hoppas bara inte de blir gigantiska utan blir drop-pod storlek
Nä att folk byter ut sina poddar kommer nog ingen vänta sig, kanske att man byter baser men inte mer.
Ångrar nästan att jag sålt mina nids, enligt ryktena verkar det bli en ball bok.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Nä att folk byter ut sina poddar kommer nog ingen vänta sig, kanske att man byter baser men inte mer.
Ångrar nästan att jag sålt mina nids, enligt ryktena verkar det bli en ball bok.
Tack Olof!
Nej men precis, jag tror inte de blir mycket större än vanliga SM pods liksom. Ja, och vi hoppas starkt på att de kommer om tre veckor!