Salamanders utan Vulkan
-
Gonka Koff
Re: Salamanders utan Vulkan
Riktigt snygga, crispa och mysiga gubbar du har. Om jag skulle skaffa mig en Salamanderarmé skulle jag vilja att dom såg ut exakt, precis som du har gjort det, riktigt snyggt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- NilssonHarHund
Kan vara det finaste någon sagt till mig sen jag gifte mig.Gonka Koff skrev:Riktigt snygga, crispa och mysiga gubbar du har. Om jag skulle skaffa mig en Salamanderarmé skulle jag vilja att dom såg ut exakt, precis som du har gjort det, riktigt snyggt!
*anteckning om vem som ska få PM först om det någonsin blir tal om försäljning*
-
Gonka Koff
Haha, vi får väl se? Eller så ger du mig en offert på en likadan armé?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- NilssonHarHund
Lite halvfärdiga förstärkningar till, från vänster, tactical squad, command squad och devastators.
Kvar att göra: högdagrar i silver, purity seals och axelplåtar.

Kvar att göra: högdagrar i silver, purity seals och axelplåtar.

Måste vara en härlig känsla att lägga till enstaka modeller till enheterna och inte måla dem tio i stöten. Jag målar oftast på det senare sättet.
Hur som helst blir detta jättebra.
Hur som helst blir detta jättebra.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- NilssonHarHund
Helt rätt antaget, Röde. Projektet inleddes med tanken om massor av sexmannaenheter i razorbacks. Nu vill jag göra alla potentiellt fullstora, för lite större valfrihet i listbyggen.
Dessutom närmar jag mig arméorganisationen som IA10 hävdar slogs på Badab.
Dessutom närmar jag mig arméorganisationen som IA10 hävdar slogs på Badab.
- NilssonHarHund
Fick äntligen efterlängtade bitz med posten, så de sista modellerna som saknas inför garage games har kunnat byggas klart ikväll. Just nu på målarbordet två missile launcher devastators.
- NilssonHarHund
Fått tummen ur och köpt nytt batteri till gamla systemkameran.
Här är de färdiga resultatet av wip-bilden ovan.

Och en bättre sternguard sgt-bild

Här är de färdiga resultatet av wip-bilden ovan.

Och en bättre sternguard sgt-bild

- NilssonHarHund
Hur är det förresten, följer Salamanders codex-heraldiken vad gäller röda hjälmar för sergeanter? GW verkar inte helt konsekventa i sina beskrivningar, illustrationer och målade exempelarméer.
- NilssonHarHund
Har ägnat dagen åt att måla karaktärer gröna. Lite extra lager highlights deras rang till ära.