Bobo´s Space Hulk
- stormshaft
Re: Bobo´s Space Hulk
Det är så jävla sanslöst coolt så jag blir helt till mig.
-
Iambroborn
Det här är min favorittråd atm 
Vore sjukt stämningsfullt om du på en eller två bitar har "flicker" simulerande dioder :F
Vore sjukt stämningsfullt om du på en eller två bitar har "flicker" simulerande dioder :F
@Iambroborn: du förstör ju överraskningarna som kommer
....håller på med en sväng med ett par "powergenerators" eller nått som ska blinka och fladdra i olika ljus....har sjukt många bollar i luften just nu då jag bygger på lite allt möjligt men det kommer bild bevis!
Hur lägger jag upp en video på forumet?
Hur lägger jag upp en video på forumet?
BoBo - vi måste göra en deal.. om du målar en arme åt mig, så lovar jag att vinna alla turneringar jag åker på med den, å du får priserna.... Deal?
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Så fort jag målat klart alla omålade gubbar jag har så målar jag en armé till dig!!! Deal!
Senast redigerad av 1 BoBo, redigerad totalt 8 gånger.
Så....denna veckans målning.....krälande genestealers på beställning 

Sen en färdig belysningsstolpe som ska belysa "the control room" från mission ett! Blev lite fel i planeringen när det rummet börjades byggas och därför får jag inte plats med mer än en belysningspunkt
.....skulle vara grymt coolt med lite blinkande consoller mmm men det får bli till en annan bit!

Sen en färdig belysningsstolpe som ska belysa "the control room" från mission ett! Blev lite fel i planeringen när det rummet börjades byggas och därför får jag inte plats med mer än en belysningspunkt

Senast redigerad av 1 BoBo, redigerad totalt 8 gånger.
-
Iambroborn
Nice! Hoppas på fler stealers så att man som Termosspelaren får den där riktiga känslan av hopplöshet och press på sig 
Fantastiskt som vanligt! Brukar du köpa dioder på något "hobbyställe" eller köper du komponenter från elektronikhandlare?
Grymme!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk