Fegis!Lictor skrev:Däremot har jag begränsat galenskaperna lite genom att magnetisera lillchefens armar, om man mot förmodan inte skulle vilja betala 79 poäng för en enwoundsmodell.
Tillbaka i 40k efter 20 år - Ultramarines
Re: Tillbaka i 40k efter 20 år - Ultramarines
Han kommer ha en Combat Shield också när jag väl orkar klistra på den. In for a penny, in for another 5 points som jag brukar säga!Kaptenen skrev:Fegis!Lictor skrev:Däremot har jag begränsat galenskaperna lite genom att magnetisera lillchefens armar, om man mot förmodan inte skulle vilja betala 79 poäng för en enwoundsmodell.Han har ju Power Armour!
Sebastian Magnusson
Ni vet det där när man är gräsänkling några dagar och bara råkar köpa, bygga och måla sju stycken hus?
Det hände mig i helgen.

Det hände mig i helgen.

Sebastian Magnusson
Hoppsan Kerstin.
Bra jobbat!
Bra jobbat!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Haha, ja den känslan är jobbig
Men tjusigt värre för snabbmålning. Grymt att ha terräng för ett helt bräde två dagar senare.
Tackar!Röde skrev:Hoppsan Kerstin.
Bra jobbat!
Ja, nu är nästa steg att faktiskt bygga ett bräde, sen har jag allt jag behöver för att spela.Nurgle skrev:Haha, ja den känslan är jobbigMen tjusigt värre för snabbmålning. Grymt att ha terräng för ett helt bräde två dagar senare.
Förutom en motståndare då
Sebastian Magnusson
Det är bara att vänta på att din andra hälft åker till affären så har du löst både inköp, målning och vädring innan hon är åter.Lictor skrev:Ja, nu är nästa steg att faktiskt bygga ett bräde, sen har jag allt jag behöver för att spela.
Förutom en motståndare då
Sen bor du ju i Stockholm, här finns det gott om spelare så det ska nog inte vara något större problem.
Heh, been there, done that.
Ser bra ut!
Ser bra ut!
Denna tråd har nu nått vägs ände. Fortsättning för Ultrasmurfarna följer i min nya konsoliderade målartråd!
Sebastian Magnusson