Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
Målat upp alla Necrons på 1250pts till en ok grundstandard till söndag. De är bara grundmålade metall, wash och grönt samt med så gott som färdiga baser, men ändå.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nu har jag införskaffat en Eldar-bok... Det känns tufft!
- Hemogoblin
Kan man klämma in en wraithknight i zonen :p ?
Fluffmongo
"BLOOD FOR THE BLOOD GOD!"
Nä... Jag ville mest ha boken och kan tänka mig en zonen-lista med Eldar. Jag Skulle vilja måla nya Farseer och Spiritseer. Wraihguard/Blades är jag också lite sugen på. Tyvärr så är elite-choices inte så jätte heta med nuvarande modellerna.Hemogoblin skrev:Kan man klämma in en wraithknight i zonen :p ?
Men om vi fortsätter som vi gjort med att göra Combatant-listor så är ju inte elite obligatoriskt, insåg jag när jag läste 6th update till zonenreglerna.
Skulle kunna bli en lista med Spritseer, Farseer med Singing Spear, Wraithguards, Wraithblades och en Wraithlord med bara en Ghostglaive. Det skulle vara sweet att både bygga och måla. 620pts in alles. Känns jävligt rätt!
- Hemogoblin
låter grymt, wraith lista: if it aint broke dont fix it 
satt också och kolla på eldar grejer här om dagen, vorre najs att måla en Dire avenger lista; älskar dom gubbarna med fire dragon stöd
satt också och kolla på eldar grejer här om dagen, vorre najs att måla en Dire avenger lista; älskar dom gubbarna med fire dragon stöd
Fluffmongo
Kan gå .... kanske Juni är hel kokt för min del... jag skulle möjligt kunna åka upp till Norr from 15/7-21/7 men då har jag minst två trollbarn med mig:)
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Har fått färdigt baserna på 15 Immortals till...
Angående Eldar listan ovan så insåg jag just att Spiritseer är i Finecast... J*vla j*vel...
Ja, ja. man kan ju alltid hålla tummarna för bra gjutning. Vilken modell kan man annars använda som Spiritseer tycker ni?
Ja, ja. man kan ju alltid hålla tummarna för bra gjutning. Vilken modell kan man annars använda som Spiritseer tycker ni?
En gammal tenn warlock med lite greenstuff filling över ögonen för få en slät hjälm.