Muffins målar tråd 0.2
Re: Muffins målar tråd 0.2
Vad är det färgglada på chariotsens bas? Kan itne sätta fingret på det men jag tycker det ser mysigt ut.
Re: Muffins målar tråd 0.2
jag har gjort små platta stenar under den som jag har målat med olika wash färger. där efter så har jag måla upp med turkost,grönt,orange och lilla för att ge dom glöd. tanken är att det ska vara magiska stenar som lysser upp skogen medans dom rider fram. typ som alla saker som börja lyssa i skogen i Avatar filem något i den stillen har jag tänkt.
becon är ganska roligt.
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Muffins målar tråd 0.2
Känner en hat-kärlek mot stenarna på basen
Dom ser helt konstiga ut passar inte in egentligen , men ändå är det något visst med dom och man kan liksom inte sluta att titta på dom och tycka dom är
rätt söta och magiska ändå
unikt om inget annat och det är alltid kul att se något nytt som inte gjort innan
Dom ser helt konstiga ut passar inte in egentligen , men ändå är det något visst med dom och man kan liksom inte sluta att titta på dom och tycka dom är
rätt söta och magiska ändå
unikt om inget annat och det är alltid kul att se något nytt som inte gjort innan
Re: Muffins målar tråd 0.2
Det är väl spåren från horrorenheten som charioten framför splattade.
Re: Muffins målar tråd 0.2
det kan vara svårt att ta in nya saker, men jag var lika dan i början. det känns ganska skumt men jag kör på och så blev det som det blev. den kommer att vara unik om inte annat så det är ganska roligt att kunna ha sin egna lilla stämpel på saker. kunden var lite frågande i början men han tyckte om det med efter ett tag.
sånt som händer när man får lite fria händer, inte lätt alla gånger
sånt som händer när man får lite fria händer, inte lätt alla gånger
becon är ganska roligt.
Re: Muffins målar tråd 0.2
blev klar med lite tyranid shrikers idag, det var roligt att få jobba med lite FoW delar.
- Bilagor
-
- tyranid.s3.jpg
- (185.53 KiB) Nerladdad 361 gånger
-
- tyranid.s2.jpg
- (168.35 KiB) Nerladdad 361 gånger
-
- tyranid.s1.jpg
- (212 KiB) Nerladdad 361 gånger
becon är ganska roligt.
Re: Muffins målar tråd 0.2
Tycker inte vingarna ser färdiga ut, saknas detaljer.
Gillar huvudskölden, men att den är detaljerad är nog en stor orsak till att jag inte gillar vingarna.
Gillar huvudskölden, men att den är detaljerad är nog en stor orsak till att jag inte gillar vingarna.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Muffins målar tråd 0.2
en swarmlord jag måla upp föra veckan.
- Bilagor
-
- swarmlord1.JPG
- (287.85 KiB) Nerladdad 202 gånger
becon är ganska roligt.
- bolterochkniv
- Inlägg: 591
- Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17
Re: Muffins målar tråd 0.2
jävligt snygg, men tycker mej kunna ana en gjutlinje på vänster överarm.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."