Ismeno skrev:Grymt! Om jag tar tag i SM igen blir det storgubbsen utan tvekan. Så mycket vädringsmöjligheter......
Jo, de är riktigt fina modeller, mycket ytor för din avancerade vädring på. När du ser jumppacksen på inceptorsquads första gången irl tror jag du kommer gå igång rejält, de är inte så lite mecha och nästan lite maschinen krieger i att de har stora rundade ytor.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Ismeno skrev:Grymt! Om jag tar tag i SM igen blir det storgubbsen utan tvekan. Så mycket vädringsmöjligheter......
Jo, de är riktigt fina modeller, mycket ytor för din avancerade vädring på. När du ser jumppacksen på inceptorsquads första gången irl tror jag du kommer gå igång rejält, de är inte så lite mecha och nästan lite maschinen krieger i att de har stora rundade ytor.
Jaha, får du procent på det GW säljer eller? Fasen, blir väl att shoppa loss lite.....
Jaha, får du procent på det GW säljer eller? Fasen, blir väl att shoppa loss lite.....
Haha, nä, om det ändå vore så väl
Däremot är jag inte övertygad av allt jag sett hittills, både deras dreadnought men framförallt svävartransporten tycker jag inte är särskilt snygga på de bilder jag sett hittills.
Nu på förmiddagen har det målats hjälmar till sergeanter och veteraner (lieutenants och ancient om man ska vara noga).
Lieutenants ska tydligen ha blå hjälm med ett vitt och ett rött streck om man ska vara korrekt men jag freehandar inte så det fick bli vanlig veteranvariant för mig.
Vad stora de är =)
Förväntar mig genialisk målning nu när ni har lite ytor att visa dina fina kunskaper på :D
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?