Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
De blir grymt coola.
Alltid imponerad av ditt freehandmålande, very nice indeed.
Alltid imponerad av ditt freehandmålande, very nice indeed.
Tackar.
Då har jag monterat en Löjtnant och en Inceptor squad. Håller på att ersätta de transperenta flygpinnarna då jag inte är något fan av sådana...
Då har jag monterat en Löjtnant och en Inceptor squad. Håller på att ersätta de transperenta flygpinnarna då jag inte är något fan av sådana...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Och så här blev de utan pinnar...

Den andra Löjtnanten jag monterat fick hjälm och den som hängde i bältet ersattes av lite väskor.
Och så ringde de från leksaksaffären och sade att min Primaris Librarian kommit.

Den andra Löjtnanten jag monterat fick hjälm och den som hängde i bältet ersattes av lite väskor.
Och så ringde de från leksaksaffären och sade att min Primaris Librarian kommit.
Ser bra ut utan pinnar! Ska väl komma till att montera och måla mina egna nån dag men det känns långt fram just nu. Primaris kanske blir buffade snart med codex dock! Då har jag två set Dark Imperium samt Libbe och Kapten väntandes! 
Gött. Rustningarna har riktigt sköna linjer. Ett riktigt lyft för att vara power armour faktiskt.Asphyxate skrev:Ser bra ut utan pinnar! Ska väl komma till att montera och måla mina egna nån dag men det känns långt fram just nu. Primaris kanske blir buffade snart med codex dock! Då har jag två set Dark Imperium samt Libbe och Kapten väntandes!
Då har jag Librarian hemma. Funderar på att montera och måla honom parallellt med Löjtnanten och Inceptors. Det gör ju bara 5 modeller och det ska jag väl fixa utan att känna mig överväldigad av vad mycket jag har byggt men inte hunnit måla...
Hann att grunda gubbsen igår och lade första lagret brunt imorse...
Edit: Nu är Librarian monterad. Plastlimmet ska få lite torktid och så ska han målas i fas med de andra...
Hann att grunda gubbsen igår och lade första lagret brunt imorse...
Edit: Nu är Librarian monterad. Plastlimmet ska få lite torktid och så ska han målas i fas med de andra...
Känner väl igen det temat
Har ett gäng konverterade sternguards samt tacticals från dig sedan urminnes tider.
nice!
du fick det att se bra utan flygpinnarna
du fick det att se bra utan flygpinnarna
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Librarian färdig...

Blev nöjd med den blå kappan trots att blå är en riktigt svår färg. Undviker därför att måla någe pill på den...

Blev nöjd med den blå kappan trots att blå är en riktigt svår färg. Undviker därför att måla någe pill på den...
Betydligt snyggare i ditt utförande än GWs. Bra jobbat!