Tackar...Jonke skrev:Betydligt snyggare i ditt utförande än GWs. Bra jobbat!
Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Om du vill lyfta den till nästa nivå hade en runrad längs kanten på manteln varit nice, som en runsten.
Har fått samma tips av kompisarna i Whatsapp. Har också tänkt på det själv men bestämde mig för att låta det vara. Jag är väldigt nöjd med hur toningarna i kappan blev och vill inte sumpa dem.Jonke skrev:Om du vill lyfta den till nästa nivå hade en runrad längs kanten på manteln varit nice, som en runsten.
Ja men va fan då...

Ser lite flammigt ut så nära inpå... det gör det inte på rikt...

Ser lite flammigt ut så nära inpå... det gör det inte på rikt...
Bra mycket snyggare med hjälm!
Och den runraden blev verkligen pricken över iet.
Och den runraden blev verkligen pricken över iet.
-
Elevatorlake
Grym freehand!
När bilden är sådär inzoomad ser man inte hur litet och pilligt det är egentligen men jag beundrar verkligen er som kan freehanda sådär!
När bilden är sådär inzoomad ser man inte hur litet och pilligt det är egentligen men jag beundrar verkligen er som kan freehanda sådär!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Då var Codex, kortlek och 1pkt Aggressors beställda tills på lördag. Har också fixat lite byten av gamla grejer som blivit ståendes mot 1 Redemptor och 1pkt Reivers. Har förutom det köpt på mig en tredje laddning startbox - Primaris Marines...
Då familjen bänkar sig framför ponny-SM på diverse online TV-kanaler så kan väl den här farbrorn smyga upp till hobbyrummet och sätta sig och måla lite... vad synd.
Då familjen bänkar sig framför ponny-SM på diverse online TV-kanaler så kan väl den här farbrorn smyga upp till hobbyrummet och sätta sig och måla lite... vad synd.