Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Det blir nästat lite tjatigt att instämma i hyllningskören för bordet, men jag får nog dåligt samvete om jag inget gör det. Du är en stor inspiration för många här! 
Jag som också har några målarbloggar vet att uppmuntran aldrig blir tjatigt...frigobben skrev:Det blir nästat lite tjatigt att instämma i hyllningskören för bordet, men jag får nog dåligt samvete om jag inget gör det. Du är en stor inspiration för många här!
Fortsätt jobba!
-Jag tycker att SM i 40K skulle köpa ett bord om året av dig och ha som finalbord! Då får du lite plats för nya grejer också.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
en konstnär som Lonestar skall inte behöva skiljas från sina alster.
De kan auktioneras ut för miljoner när konstnären kolat!! =)
Fast inte blir han lyckligare av det. Jag tycker det vore asnajs om någon av spelplanerna dök upp på något konvent så folk får dregla över dem IRL.MITTZ skrev:en konstnär som Lonestar skall inte behöva skiljas från sina alster.
Tack för senaste inläggen. Det låter lite frestande att kunna stå för finalbordet eller liknande. Till och med så man skulle vilja satsa på det!
Blev genast sugen på att bygga lite hus!
Bra. Vi vill se mer.lonestar skrev:Tack för senaste inläggen. Det låter lite frestande att kunna stå för finalbordet eller liknande. Till och med så man skulle vilja satsa på det!
Heja, heja!
go go go... :
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Det tycker jag.. väntar med spänning på att få se något "eldarlikt" från diglonestar skrev:Jag kanske antar utmaningen att bygga nåt eldarlikt. Har ju ändå 1-2 eldarspelare som spelar här ibland. Runda former är något svårare än raka "IG/SM" former.
Iyanden
Orks
Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/
Iyanden
Orks
Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/