Tio spöken till ska få samma behandling innan nästa moment.
Har sneglat på den. Hur nära Ligger Mournfang färger som Rhinox Hide och Doombull?Kaptenen skrev:Ser bra ut!
Har du kollat på GW's nya Mournfang Brown sprayfärg? Kanske något för dig som utgår från rödbrunt?
Mournfang finns ju i burk också, det vet du va? Rhinox Hide är betydligt mörkare, men de kompletterar varandra ganska bra. Jag edge highlightar Rhinox med Mournfang ibland.Röde skrev:Har sneglat på den. Hur nära Ligger Mournfang färger som Rhinox Hide och Doombull?Kaptenen skrev:Ser bra ut!
Har du kollat på GW's nya Mournfang Brown sprayfärg? Kanske något för dig som utgår från rödbrunt?
Ja det vet jag. Men jag har ingen att kolla på i min samling. Jag har kört med Rhinox och Doombull ett tag nu och har varit löjligt nöjd med hur de funkar ihop. Så jag har inte köpt någon Mournfang...Ancalagon skrev:Mournfang finns ju i burk också, det vet du va? Rhinox Hide är betydligt mörkare, men de kompletterar varandra ganska bra. Jag edge highlightar Rhinox med Mournfang ibland.Röde skrev:Har sneglat på den. Hur nära Ligger Mournfang färger som Rhinox Hide och Doombull?Kaptenen skrev:Ser bra ut!
Vanlig vit Plasticard i lämpligt rutmönster och sand. Enstaka eldar-bit. Jag har köpt plastarken på Lekia i Norrköping. De har rätt mycket att välja på vad gäller tjocklek, i butiken. Annars så säljer en del firmor liknande via webbutik ex. http://www.sodersrchobby.se/prodlist.as ... der=artnummsg skrev:Ser nice ut! Vad har du använt för material för att bygga plattorna på basen? Skulle vilja ha något liknande på mina Iyanden.
Röde skrev:Vanlig vit Plasticard i lämpligt rutmönster och sand. Enstaka eldar-bit. Jag har köpt plastarken på Lekia i Norrköping. De har rätt mycket att välja på vad gäller tjocklek, i butiken. Annars så säljer en del firmor liknande via webbutik ex. http://www.sodersrchobby.se/prodlist.as ... der=artnummsg skrev:Ser nice ut! Vad har du använt för material för att bygga plattorna på basen? Skulle vilja ha något liknande på mina Iyanden.
Här finns även diamantmönstrad plåt mm.
Jag har handlat via Söders RC/Hobby en gång och det funkade utmärkt. Snabb leverans.