Strandhs målartråd
Re: Strandhs målartråd - Horus Heresy Imperial Fists
Firren blev grym!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Härliga färger på demongubbarna!! Tummen up
Riktigt fina Tzaagors! Gillar verkligen hur du fått dem att skifta färg så där. Skitsnyggt!
Tack för att du tog dig tid att skriva lite!
- stormshaft
@ Röde: Jättetack! Lite annat att måla än monokroma och smutsiga Astartes.
@ Bobo: Tack så hjärtligt!
@ Grudge: Tack så mycket, ska köpa ett par högar till tänkte jag och prova lite AoS. Tzeentch-grejor gör sig väldigt väl med lite psykedeliska färger.
@ frigobben: Inga problem, jättekul att vara till inspiration.
Hoppas du slänger upp bilder på dina också sen!
-------------------------------------------
Det senaste jag färdigställde var första gänget Breachers. Det är något visst med Astartes med sköldar ändå...

Och efter senaste battaljen kom jag till insikt att jag måste ha bättre grejor på min Assault Squad Sergeant, så jag bytte hans dubbla klor mot hammare och combat shield. Så nu blir han förhoppningsvis duktigare i challenge mode (vilket han måste befinna sig i eftersom han är en fistare).

@ Bobo: Tack så hjärtligt!
@ Grudge: Tack så mycket, ska köpa ett par högar till tänkte jag och prova lite AoS. Tzeentch-grejor gör sig väldigt väl med lite psykedeliska färger.
@ frigobben: Inga problem, jättekul att vara till inspiration.
-------------------------------------------
Det senaste jag färdigställde var första gänget Breachers. Det är något visst med Astartes med sköldar ändå...

Och efter senaste battaljen kom jag till insikt att jag måste ha bättre grejor på min Assault Squad Sergeant, så jag bytte hans dubbla klor mot hammare och combat shield. Så nu blir han förhoppningsvis duktigare i challenge mode (vilket han måste befinna sig i eftersom han är en fistare).

Underbara gulingar, härligt smutsigt och slitet.
- stormshaft
Thank you very much sir!
- stormshaft
Arbetet går lite halvsegt framåt, fick färdigt mina fem sista Seekers och en Apothecary här om dagen, så idag fick jag plötsligt inspiration och fortsatte på mina Castellax till mina DarkMech. Passade på att prova ett nytt sätt att måla battle damage. Betydligt mer tidskrävande än sponging, men jag tror det blev bättre.
Aja, den första är iaf klar!

Aja, den första är iaf klar!

Nice! Fina skuggningar på färgskrapet. Kanske en wash eller filter som drar ihop färgerna lite?
- stormshaft
Tack!Ismeno skrev:Nice! Fina skuggningar på färgskrapet. Kanske en wash eller filter som drar ihop färgerna lite?
Nu blev jag nyfiken på hur du menar.