Claimh Solais målarhörna

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Claimh Solais målarhörna

Inlägg av Ismeno »

"Clean painting" at it's best! Mycket snyggt, din målningsteknik är top notch.

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av Claimh_Solais »

Tid för lite nya bilder

Senaste comission jobbet :D

Bild
Bild

BoBo
Inlägg: 326
Blev medlem: 23 aug 2010, 09:10

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av BoBo »

Ser bra ut! tummen upp

Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av RUNE »

Nice! Snyggt och prydligt. :)
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Claimh Solais målarhörna

Inlägg av Flygmaskin »

Stiligt som fan!
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
lonestar
Inlägg: 615
Blev medlem: 08 mar 2012, 06:36

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av lonestar »

Snyggt!

adde_z
Inlägg: 246
Blev medlem: 07 feb 2011, 20:23
Ort: Uppsala

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av adde_z »

Snygga! Gillar verkligen baserna på dom där! Enkla men riktigt snygga. Vad för färger är inblandade i dom?

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av Claimh_Solais »

tackar för komplimangerna ..värt att måla bara för det :D


adde_z skrev:Snygga! Gillar verkligen baserna på dom där! Enkla men riktigt snygga. Vad för färger är inblandade i dom?
tack , blev själv nöjd med dom

det är svart som grund , sen utvattnad graveyard earth, drybrush med kommando khaki, sen drybrush med GW dry terminatus stone, sen lite brunt och svart pigment

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Claimh Solais målarhörna

Inlägg av Claimh_Solais »

Lite nytt från mig då

En cryptek till mina necrons som vaknar väldigt sakta ...men säkert
Bild
Bild

Och en stor Jack ..inte 40K men väl målat av mig på comission
Bild

:wub:

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Claimh Solais målarhörna

Inlägg av Ismeno »

Alltså, Jacks är galet fula modeller, var bara tvungen att säga det. Men JÄKLAR vad snyggt målat!

Skriv svar