Så här blev resultatet när heraldiken var klar med transfers.

De vita ögonen stör mig, så de får ryka. Målar strax rött i dem.

Tänkte jag skulle skriva ner receptet så jag slipper leta i minnet till nästa gång.
Receptet för transfers som jag tycker fungerar bra är att först köra på med matt varnish på ytan. När den torkat lägger jag transfern i vatten och låter den ligga där i ett par minuter så lossnar den av sig självt från pappret. Sen penslar jag på Micro Set på ytan för transfer. Jag använder två penslar för att ta upp transfern och föra på den på ytan. För att flytta den rätt puttar jag med pensel på ytterkanten av transfern.
Börjar den fastna innan jag är nöjd - bara mer Micro Set.
När den sitter bra baddar jag försiktigt bort vätskan med bomullstops.
Sen kör jag försiktigt på Micro Sol i ett tunt lager innifrån och ut. Det "smälter" transfern så alla kanter försvinner.
Ibland kan det behövas fler gånger. Viktigt dock är att låta den torka ordentligt eftersom om man rör transfern när den har Micro Sol på sig så går den direkt i bitar.
När jag är nöjd med kant och allt så på med matt varnish för att få bort blänket i själva transfern.
För att matcha gjorde jag även axelheraldikens färgtema densamma som skenbenet och axelskölden:

Min warlord med Terminus Decree. Tyvärr lyser den lite olycksbådande grönt. Kanske kaos tagit kontrollen trots allt?