Salamanders utan Vulkan
Re: Salamanders utan Vulkan
Ser proffsigt ut! Nu ska du bara få ut dem på tjockare papper så du kan bygga en kortlek. 
- NilssonHarHund
I ett första steg blir det fotopapper med värdelösa Magic kort som stöd inuti plastfickor. Vid något senare tillfälle blir det nog tryck på något motsvarande högblanka vykort. Då kan jag få till en snygg baksida också!lonestar skrev:Ser proffsigt ut! Nu ska du bara få ut dem på tjockare papper så du kan bygga en kortlek.
Jag har helt blanka "kortleksizekort" jag använder som händelsekort när vi lirar zonen. Hur många skulle du behöva om det skulle vara intressant?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- NilssonHarHund
Jag tror det är enklare att trycka ett stort ark och klippa själv, än att trycka på småkort. Men tack ändå!Röde skrev:Jag har helt blanka "kortleksizekort" jag använder som händelsekort när vi lirar zonen. Hur många skulle du behöva om det skulle vara intressant?
- Lottomannen
Kan tipsa om färdigstansade papper för att göra egna vykort. Lite kraftigare, och ligger på A4. När man väl har passat in en schysst mall så är det busenkelt.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- NilssonHarHund
Byggt lite terminators för att närma mig 2000 stabila poäng såhär efter GG2. Utbytbara heavy weapons (cyclone slutfördes efter fototillfället) och chainfists. Gjorde en liten miss med torsobakstyckena så sergeanten fick fel bit. Ingen flagga således. 
Lyckades också borra snett på den storm bolter som ska ersätta assault cannon när cyclonen används. Om någon har en sådan arm över tar jag gärna emot den.

Lyckades också borra snett på den storm bolter som ska ersätta assault cannon när cyclonen används. Om någon har en sådan arm över tar jag gärna emot den.

Snygga grejer och bra inspiration!
Skickat från min iPhone med Tapatalkoø
Skickat från min iPhone med Tapatalkoø
- NilssonHarHund
Länge sedan uppdatering här, men första terminatorn klar!

- NilssonHarHund
Terminator sergeant klar (fast jag ser på bilden att ädelstenarna på svärdsarmen saknas, äsch).
Har tidigare inte målat sergeanternas hjälmar i codex-astartes-rött. Men jag ska nog gå tillbaka och åtgärda detta, för det poppar rätt snyggt här. Eller är det så att Salamanders struntar i codex-heraldiken i detta avseende?

Har tidigare inte målat sergeanternas hjälmar i codex-astartes-rött. Men jag ska nog gå tillbaka och åtgärda detta, för det poppar rätt snyggt här. Eller är det så att Salamanders struntar i codex-heraldiken i detta avseende?