Adeptus Mechanicus
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Adeptus Mechanicus
Tycker det ser ut att bli en skitbra färg.
Har du testat med röd ink på alltihop?
Ibland är svart lite matt och "död" så det kanske gör det ännu bättre.
Svårt att se på bilder såklart.
Har du testat med röd ink på alltihop?
Ibland är svart lite matt och "död" så det kanske gör det ännu bättre.
Svårt att se på bilder såklart.
Re: Adeptus Mechanicus
Har testat med baal red: det röda blev lite rödare, men det svarta märkte inget.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Adeptus Mechanicus
Nu har jag fått på första lagret HL på de tre bilarna jag jobbar på. Följande lager kommer iaf gå snabbare.
En bild säger mer än 1000 kaniner
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Adeptus Mechanicus
Tycker som sagt det svartröda blir jättebra, men du kanske ändå ska efterforska hur folk målar DE till Obsidian Rose,
eftersom det är ett extremt snarlikt färgschema och det kanske finns effektiviseringstrick el dyl du missat.
eftersom det är ett extremt snarlikt färgschema och det kanske finns effektiviseringstrick el dyl du missat.
Re: Adeptus Mechanicus
Har försökt kolla det, men inte hittat nåt särskilt bra
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Adeptus Mechanicus
Två rhinos och en Razor klara. Får se om jag hinner ta lite bilder under den kommande dagen.
Har satt igång på mina chimeror
Har satt igång på mina chimeror
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Adeptus Mechanicus
Behöver du fortfarande kugghjuls axelskydd & bröstplåtar?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Re: Adeptus Mechanicus
Nix, har fått så det räcker.
Får se om jag lyckas ta bilder på det som är klart under kvällen. Har varit i Norge under långhelgen och sonen har en elak norsk förkylning med sig hem.
Får se om jag lyckas ta bilder på det som är klart under kvällen. Har varit i Norge under långhelgen och sonen har en elak norsk förkylning med sig hem.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Adeptus Mechanicus
Tänkte börja med att be om ursäkt: Förlåt
Det blev inga bilder idag heller, kameran är på skogsutflykt...
Däremot så är mina chimeror klara för att det svarta ska high lightas. Alla små detaljer är klara. Tornen är också klara.
Det blev inga bilder idag heller, kameran är på skogsutflykt...
Däremot så är mina chimeror klara för att det svarta ska high lightas. Alla små detaljer är klara. Tornen är också klara.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Adeptus Mechanicus
Chimerorna är nästan klara, de borde kunna bli klara under kvällen.
En bild säger mer än 1000 kaniner