Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Jodå! Det är inte lång kvar nu, har ett sista prova att skriva nu på torsdag, sen kan man börja återställa hobbyhörnan till sin rätt form. Det kliar en hel del i fingrarna. Jag har nya ideér till ett nytt spelbord (apocalypse-storlek), som jag skissar på till och från. Sen har jag också ett hav med grundade bloodletters och 2 reavers till chaos som väntar.Elevatorlake skrev:Är det inte dags för dig att komma tillbaka till hobbyn igen? Jag är garanterat inte ensam som saknar dina galet inspirerande bidrag!
-
Elevatorlake
Äntligen, det låter minst sagt lovande!lonestar skrev:Jodå! Det är inte lång kvar nu, har ett sista prova att skriva nu på torsdag, sen kan man börja återställa hobbyhörnan till sin rätt form. Det kliar en hel del i fingrarna. Jag har nya ideér till ett nytt spelbord (apocalypse-storlek), som jag skissar på till och från. Sen har jag också ett hav med grundade bloodletters och 2 reavers till chaos som väntar.Elevatorlake skrev:Är det inte dags för dig att komma tillbaka till hobbyn igen? Jag är garanterat inte ensam som saknar dina galet inspirerande bidrag!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Då var det igång igen! 
Lika bra att slå på stort med en gång! Börjar med en av mina två Reaver titans till chaos som ligger i garderoben. Det känns lättare att komma igång genom att bygga nåt nytt innan penslarna kommer fram och kan avsluta min bloodthrister som står halvfärdig i målarhörnan.
Här är första benet snart färdigt.

Lika bra att slå på stort med en gång! Börjar med en av mina två Reaver titans till chaos som ligger i garderoben. Det känns lättare att komma igång genom att bygga nåt nytt innan penslarna kommer fram och kan avsluta min bloodthrister som står halvfärdig i målarhörnan.
Här är första benet snart färdigt.

-
Flygmaskin
-
Elevatorlake
Hipp hipp
Välkommen tillbaka, inte en sekund för tidigt!Flygmaskin skrev:Hurra!
Nu kan den snart börja gå!

-
Elevatorlake
Cool posering, gillar steget.
Är den meckig att bygga?
Är den meckig att bygga?