Egges 40k söker ETC spelar rapporter

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Egges 40k söker ETC spelar rapporter

Inlägg av egge »

Hej, Svenska 40k!

Till min blogg (som jag egentligen kommer lägga upp mer utav Dropzone commander på) är jag sugen på att fortsätta följa ETC. Nu är det då givetvis svenskarnas ETC rapporter samt vilka andra kontakter som kan vara möjliga.

Från ETC laget önskar jag:

*Kort rapport om ETC 2013 totalt - hur kändes det.
*Vad var din roll i laget?
*Hur gick matcherna?
*Vilka var roligast att möta?
*Bästa minne?
*Hur kan ETC 2014 bli bättre - vad krävs?
*kan Sverige göra bättre nästa gång?

Som vanligt kommer jag göra editeringar - det är rätt långt ifrån proffs journalistik jag sysslar med men ingen har tidigare klagat.

PM:a mig så mycket ni kan av detta! Jag är väldigt intresserad.

Sedan letar jag efter mailkontakt med huvudarrangören för ETC 2013 och kanske även någon som kan ge mig mer info om ETC 2014.

Allt önskas. Ni som inte var med på ETC - klaga på era kompisar som var med så jag får igång suget att blogga igen!

Tack
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/