Garagegamers målnings- & projekttråd
Postat: 07 apr 2015, 17:34
Vi är ju ett par som håller på att pyssla i GG. Så tänkte vi kunde starta upp en liten tråd där vi kanske kunde skriva av oss lite 
Mitt första bidrag blir min titan, fortfarande WIP.

Mitt första bidrag blir min titan, fortfarande WIP.
